• Třída 2.A přechází od 5.11.2021 na distanční vzdělávání
          • Třída 2.A přechází od 5.11.2021 na distanční vzdělávání

          • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

            protože během dneška nebo zítřka, tj. 4. nebo 5.11.2021 bude krajská hygienická stanice karantenizovat více než polovinu žáků ze třídy 2.A, budeme Vás kontaktovat, abyste pokud možno žáky do školy zítra neposílali, protože bychom Vám je v průběhu dne museli vrátit domů.

            Tím předjímáme situaci pro zahájení distanční výuky pro karantenizované žáky. Proto v souladu s § 184a zákona č. 561/2004 Sb., školský zákon, ve znění pozdějších předpisů, přechází karantenizovaní žáci ze třídy 2.A s účinností od 5.11.2021 do distančního vzdělávání, protože pro nepřítomnost více než poloviny žáků z důvodu nařízení karantény podle zákona o ochraně veřejného zdraví není možná osobní přítomnost většiny žáků. Vzdělávání distančním způsobem škola uskutečňuje podle příslušného rámcového vzdělávacího programu a školního vzdělávacího programu v míře odpovídající okolnostem. Děti, žáci a studenti jsou povinni se vzdělávat distančním způsobem.

            Karantenizovaní žáci z jiných tříd do distanční výuky nepřechází a je třeba k situaci přistoupit jako při jiné absenci (omluvenka, doplňování učiva,...).

            Distanční výuka bude probíhat podle nových pravidel snad jen do úterý 9.11.2021 (včetně). V případě dalšího prodloužení karantény většího počtu žáků může být dist. výuka prodloužena i po tomto datu. V takovém případě Vás budeme informovat.

            O způsobu průběhu distančního vzdělávání bude žáky a zákonné zástupce informovat třídní učitelka.

            V případě, že nedisponujete technikou pro distanční vzdělávání, řešte prosíme tuto skutečnost s třídní učitelkou.

            Obědy mají žáci nadále přihlášené. V případě, že si je nebudete vyzvedávat (okénko pro externí strávníky ze zadní strany jídelny), odhlaste je.

            Mgr. Lukáš Kohoutek, ředitel

        • Screeningové testování 8. a 15. 11. 2021
          • Screeningové testování 8. a 15. 11. 2021

          • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

            s ohledem na růst počtu covid+ osob v našem regionu nás opět čeká screeningové testování. Čekají nás tedy obdobná pravidla jako na začátku školního roku. Všechna dosavadní opatření tím nejsou dotčena.

            • po příchodu do tříd si žáci v testovací dny nesundávají roušky až do oznámení výsledku testování
            • ve dnech 8. a 15. 11. 2021 vždy 1. výukovou hodinu proběhne screeningové samotestování na covid-19 rychlým antigenním testem (lze nahradit dokumentem prokazujícím negativní test z odběrového místa: AG- do 24 h, PCR- do 72 h, či potvrzením o prodělané nemoci covid-19 do 180 dnů od PCR+, nebo alespoň 14 dny od ukončení očkování)
            • pokud se žák v daný den testování neúčastnil, dostaví se při svém prvním příchodu do školy po tomto termínu do kanceláře vedení školy, kde si provede náhradní samotest
            • žáci, kteří nepodstoupí sceeningové testování nebo se neprokáží příslušným dokumentem, jsou povinni mít nasazenou roušku i během výuky a ve školní družině, nesmí zpívat, musí se převlékat na TV alespoň 1,5 m od ostatních spolužáků, nesmí cvičit v uzavřených prostorách, nesmí používat sprchy, při konzumaci potravin musí sedět v lavici nebo se stravovat na odděleném místě školní jídelny vždy alespoň 1,5 m od ostatních
            • žákům, kteří nepodstoupí screeningové testování, neprokáží se příslušnými dokumenty a odmítnou nosit roušku, nebude umožněna přítomnost ve výuce a jejich absenci bude povinen omluvit zákonný zástupce (pro tuto situaci nevzniká nárok na distanční vzdělávání)
            • žák s pozitivním výsledkem testu bude umístěn do izolace do převzetí zákonným zástupcem či jeho písemným (e-mail/SMS) souhlasem se samostatným odchodem žáka ze školy

            Mgr. Lukáš Kohoutek, ředitel

             

             

        • Halloweenský den ve škole
          • Halloweenský den ve škole

          • Protože Halloween, tedy All Hallows' Eve (Předvečer Všech svatých) byl již v neděli 31.10., vynahradili jsme si ho dnes v rámci aktivity žákovského parlamentu "Den naruby". Žáci se učili v kostýmech, a pokud projevili zájem, měli možnost vyzkoušet si roli učitelů. A takto se vyzdobily paní učitelky ze 3. patra.

    • Kontakty

      • Základní škola Mukařov, příspěvková organizace
      • skola@zsmukarov.cz (e-mail pro běžnou komunikaci a ISIC), podatelna@zsmukarov.cz (e-mail pro úřední podání). Přílohy elektronické pošty přijímáme ve formátech .doc/.docx, .xls/.xlsx, .pdf, .pdf/A, .jpg, .png, .odt, .ods. Poškozené či zavirované soubory nebudou přijaty k dalšímu řešení.
      • +420 731 449 243
      • Školní 88, 251 62 Mukařov IČ: 70986444 RED-IZO: 600052265 ISDS: tqtmp2q (datová schránka) 251 62 Mukařov Czech Republic
      • 2701980426/2010
      • Ing. Daniel Barták, MBA, Daniel.Bartak@zsmukarov.cz
      • Mgr. Petra Kotrhonzová, Petra.Kotrhonzova@zsmukarov.cz
      • Mgr. Martina Profotová, Martina.Profotova@zsmukarov.cz
      • Ing. Kateřina Prokešová, skola@zsmukarov.cz
      • Ing. Ivana Lososová, Ivana.Lososova@zsmukarov.cz
      • Petra Skalická, Petra.Skalicka@zsmukarov,cz
      • Pracoviště Říčany Školní 2400/4, 251 01 Říčany tel. 731 417 201 email: ricany@pppsk.cz www.pppstredoceska.cz
    • Přihlášení