Školní jídelna 🍲
Vedoucí školní jídelny
Šéfkuchař
Petr Homola
PŘIHLÁŠENÍ STRÁVNÍKA ve školním roce 2025/2026
Žáci, zaměstnanci a externí strávníci se musí k odběru stravy na začátku šk. roku přihlásit elektronickým formulářem na webových stránkách školy nejpozději do 25.08.2025 a zároveň do 25.8. provést platbu dle instrukcí níže.
Toto se týká i dříve registrovaných strávníků. Tento proces se děje z důvodu výkaznictví počtu přihlášených strávníků.
Co když moje dítě teprve od 8.9.2025 nastupuje do přípravné nebo první třídy?
-
Na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v přihlášce k zápisu, obdržíte variabilní symbol a informace k provedení platby (e-mail bude zaslán p. vedoucí jídelny nejpozději do 19.8.2025). Pokud e-mail neobdržíte, kontaktujte vedoucí školní jídelny na tel. čísle 733 179 457. Následně je nutné nejpozději do 25.8.2025 vyplnit formulář (odkaz ZDE) a do 25.8. provést platbu dle instrukcí v obdrženém e-mailu.
Jakým způsobem budou řešeny přeplatky ve školní jídelně?
- Žákům 9. tříd byl přeplatek vrácen na číslo účtu ze kterého odcházela platba. U žáků nižších tříd je přeplatek automaticky převeden do dalšího školního roku.
Upozornění:
Nárok na dotované jídlo přísluší jen ve dnech školního vzdělávání. V době nemoci má dítě nárok
na oběd pouze první den nemoci, na další dny je nutné obědy odhlásit dle §4 odst. 9 vyhlášky č. 107/2005 Sb., pokud tak neučiní, bude z konta strávníka za tyto dny odečtena cena nedotovaného oběda (ceny viz níže).Cenu nedotovaných obědů pro jednotlivé kategorie:
- žáci 6-10 let 84,- Kč za oběd
- žáci 11-14 let 86,- Kč za oběd
- žáci 15 let a více 90,- Kč za oběd
Pozor - Informace k provozu školní jídelny (1.9. - 5.9.2025)
Vážení strávníci,
pro žáky, zaměstnance a externí strávníky bude zajištěno v termínu 1.9. - 5.9.2025 stravování ve školní jídelně.
Objednání obědů je stejné jako během školního roku, a to v termínu 20.8. - 28.8.2025 (termín prodloužen). Objednání je možné provést prostřednictvím webových stránek www.strava.cz anebo v mobilní aplikaci. Nabízeny budou dva obědy, svačiny se po tuto dobu nepřipravují.
Cenu obědů v tomto období nelze dotovat, účtováno bude následovně:
- žáci 6-10 let 84,- Kč za oběd
- žáci 11-14 let 86,- Kč za oběd
- žáci 15 let a více 90,- Kč za oběd
Pozor: Při přihlášení oběda bude odečtena standardní částka jako během školního roku, nicméně po výdeji bude cena oběda změněna vedoucí ŠJ na částku nedotovanou. Prosíme tedy o navýšení platby s ohledem na tuto změnu (ceny obědů viz výše).
VÝDEJ pro žáky, kteří si oběd budou vyzvedávat a pro externí strávníky bude v čase 11:00 - 12:30 hodin (vchod od hřiště - roh školní jídelny u parkoviště). Výdej je možný do vlastních nádob.
Případné dotazy ráda zodpoví vedoucí ŠJ p.Skalická na tel. 733 179 457 nebo na e-mailu: petra.skalicka@zsmukarov.cz
Děkujeme za pochopení.
Vedení školy
-
Čip
Noví strávníci (zaměstnanci, přestupující žáci) a všichni externí strávníci se mohou dostavit do kanceláře jídelny v dopoledních hodinách pro čip.
Cena: 120,- Kč. Plaťte, prosíme, hotově a přesně. Vchod do kanceláře jídelny je ze strany u sokolovny.
Prvňáčkům (resp. rodičům) vydá čip proti platbě (mějte přesně 120,-) třídní učitelka 8. září 2025 (v případě využití přiměřeného zabezpečení je možné čip zakoupit od 25.8. u vedoucí školní jídelny v čase od 7:00 - 12:00). Vstup bude umožněn bočním vchodem do školní jídelny u TJ Sokol.
Strávníci, kteří čip již mají, si ho nemusí znovu kupovat. Čipy z hygienických důvodů a pro jejich opotřebení pro další uživatele nebudeme přijímat zpět. V případě ztráty nebo poškození je třeba zakoupit čip nový.
Ceny obědů a svačin pro školní rok 2025/2026
- 6 - 10 let 38,- Kč 800,- Kč doporučená měsíční platba11 - 14 let 40,-Kč 840,-Kč15 a více let 44,- Kč 920,- Kčpersonál ZŠ 44,- Kč 920,- Kčexterní strávníci 90,- Kč 1 800,- Kčsvačina 25,- Kč 500,- KčCena obědů pro detašované pracoviště v Babicích zajišťována externím dodavatelem:6 - 10 let 42,- Kč 880 ,- Kč doporučená měsíční platbaSvačina je nabízena pouze pro žáky a zaměstnance školy v Mukařově, cena je jednotná pro všechny kategorie strávníků.O částku za svačiny navyšte platbu za obědy. Případně možno přihlásit pouze svačiny – přihláška ke stravování je však nutná.
PLATBA ZA OBĚDY A SVAČINY
Číslo účtu: 2701980426/2010 Specifický symbol jídelny: 123 Variabilní symbol: 4místné číslo strávníka (ID) Vzkaz pro příjemce: jméno strávníka Tyto pokyny platí také pro externí strávníky. Platby v hotovosti nejsou možné. Pokud nemáte účet, využít lze např. poštovní poukázku A.
Platbu je nutné provést v předstihu tak, aby došlo k připsání z účtu školy na konto strávníka do 20. dne. Doporučujeme tedy platbu provádět 15. den, nejpozději 17. den předcházejícího měsíce.
První platba na školní rok 2025/2026 musí proběhnout nejpozději do 25.8., obědy lze objednávat až po připsání peněz na účet strávníka. Poslední platbu pro školní rok 2025/2026 proveďte v květnu 2026.Středočeský kraj ve školních letech 2025-2027 podporuje ZŠ Mukařov v projektu "Obědy do škol", který umožňuje bezplatné stravování dětí z rodin ohrožených chudobou a deprivací. Projekt je spolufinancován z Operačního programu Zaměstnanost plus (OPZ+). Bližší informace sdělí vedoucí školní jídelny.
VÝBĚR JÍDEL
Obědy pro žáky a zaměstnance v Babicích zajišťuje externí dodavatel.
Jídelníček pro žáky, zaměstnance a externí strávníky v Mukařově je dostupný na strava.cz na měsíc dopředu, zveřejňován zpravidla k 20. dni předcházejícího měsíce. Termín pro objednání obědů a svačin je 20. – 25. den předešlého měsíce na měsíc následující. Obědy a svačiny se objednávají na celý měsíc. Po 25. dni bude jídelníček uzavřen (lze pouze odhlašovat). Všem žákům, kteří neprovedli výběr, bude automaticky objednán oběd č.1. do výše hotovosti na kontu. V případě, že obědy nechcete přihlašovat automaticky – nutno nahlásit vedoucí školní jídelny, která nebude oběd přihlašovat.
PŘIHLAŠOVACÍ ÚDAJE na www.strava.cz
Uživatel: příjmení.jméno (např. omacka.frantisek; u opakujících se jmen je ještě přiděleno číslo, např. omacka.frantisek2)
Heslo: VS 4místné číslo strávníka (každý strávník má vlastní)
Jídelna : 2736
Stravování bude zahájeno 25.08.2025 (platí pro externí strávníky a zaměstnance), na výběr bude pouze 1 jídlo. Od 01.09.2025 již bude tradičně výběr ze dvou jídel (více informací výše). Objednávání svačin se a spustí 8.9.2025.
Pro výběr jídel na září platí výjimka – možnost objednávání na strava.cz až do 28.8.2025, po připsání první platby na účet strávníka (v ostatních měsících od 20. dne do 25. dne v měsíci).
Odhlášení v systému strava.cz je možné do 14 hod. předchozího dne. V den výdeje nejpozději do 7:30 hod. SMS na číslo 733 179 457, emailem, telefonicky.
Řád školní jídelny je k dispozici pod odkazem ZDE .