• VÝSLEDEK ZÁPISU - 2. vlna a plán dalších kroků
          • VÝSLEDEK ZÁPISU - 2. vlna a plán dalších kroků

          • Vážení zákonní zástupci žadatelů o přijetí k základnímu vzdělávání na ZŠ Mukařov,

            na základě splnění zákonného kritéria (spádovost školy, tj. školský obvod Mukařov a Babice), získání 0 bodů za pomocná kritéria a výsledku losování ze dne 17.05.2022 byli v 2. vlně přijati uchazeči s těmito registračními čísly žádostí (řazeno abecedně):

            24F8SDJFCS, 2T94J6N4R6, 2XBT7REHAC, 3DK9TYKMEE, 3WKC92NHHN, 47BEWBG4MK, 4WTXFMF7YC, 6BHP67CSRZ, 6MR392FBDG, 7BHPAZPWN2, 7DAT25R5PM, 8GAHBFD7EC, 8GJR275TBN, 8WRKP5XHRA, 9C74WGNX5Z, 9WZJYX8MF8, A4P96MTKD7, B4PXHD3ZSA, BX9AB3GZK7, C7N4PR82HK, DXBEZ6C5FS, E264WXMRTY, E6XGZB5W35, EFZJXJ7X8K, ETFG8HNC6M, GF9YADHT2J, GKJAYPAJ5M, GKXXJFHR23, KJ99RMGZ33, MP57D2ZEK3, MWCSHBAHNN, NWSF8CBP42, R95FWEYG9S, RXTJ5EBGD2, S3K6MA6X29, SRBG9H6ZYC, W3WT8JKRAH, WFN8EXTHJ7, WJ85AKZXY5, WWZ6T2KMT5, XHT2Z4EW59, XJ6RW542GP, YM27FNWJKH, ZTE98KW22K

            Přijatí uchazeči v souladu s § 183 odst. 2 školského zákona nebudou vyrozuměni písemně. Rozhodnutí naleznete na tomto odkazu: 08a_Rozhodnuti_o_prijeti_zaku_k_zakladnimu_vzdelavani_17.05.2022.pdf

            Uchazečům s registračními čísly (řazeno dle výsledku losování):

            PW4ENNYRGT, MYJXDB4878, N3SGZ89Y2J

            bude přerušeno řízení o přijetí k základnímu vzdělávání, dokud nebude navýšena kapacita školy, resp. nedojde k uvolnění dostatečného počtu míst ve stávající kapacitě (přestupy na jinou školu, zpětvzetí žádosti o zápis z důvodu přijetí na jinou školu jinými žadateli atp.). Usnesení o přerušení řízení i následné oznámení o obnovení řízení, resp. rozhodnutí Vám bude doručeno písemně.

            Zřizovatel (Rada obce Mukařov) schválil navýšení kapacity školy na dostatek míst pro všechny spádové děti. Nyní probíhají další administrativní úkony, aby proces mohl být dokončen. Nejpozději do konce prázdnin by vše mělo být vyřízené, doufáme však pochopitelně v brzčejší termín (předpokládáme do konce června).

            Děkujeme za Vaši trpělivost a těšíme se na budoucí prvňáčky.

            Mgr. Lukáš Kohoutek, ředitel

        • Pokyny k vodáckému kurzu 9. ročníku
          • Pokyny k vodáckému kurzu 9. ročníku

          • Termín konání: 31.05. - 03.06.2022

            Místo pobytu: vodácká tábořiště na řece Vltavě ve vlastních stanech minimálně po dvou

            Sraz: 31.05.2022 v 8:00 před vlak. nádražím Říčany (!!!) (odjezd v 8:55)

            Návrat: 03.06.2022 na vlakové nádraží Říčany ve 20:25 (odjezd vlaku ze Zlaté Koruny v 17:09 hod)

            Strava začíná první den večeří a končí poslední den obědem + balíček

            Při odjezdu žák/zákonný zástupce odevzdá:

            • kopii průkazu zdravotní pojišťovny
            • potvrzení o bezinfekčnosti ze dne odjezdu (tedy 31.05.2022) Bezinfekcnost_ZAK_2022.pdf
            • léky, které dítě pravidelně užívá (v takovém případě uveďte jejich přehled, dávkování a způsob užívání, zda může mít dítě léky u sebe)

            Další informace naleznete v informačním materiálu od Agentury Wenku, která pro nás kurz zajišťuje: Wenku_informace_pro_ucastniky_vodacky_kurz_ZS_Mukarov.pdf

        • Pokyny k cyklistickým kurzům
          • Pokyny k cyklistickým kurzům

          • Termíny konání: 

            • 7.A, 7.B 31.05. - 03.06.2022 (schůzka ohledně cyklistického kurzu proběhne 19.05.2022 od 16:00 v učebně 7.D)
            • 7.C, 7.D 24.05 – 27.05.2022 (schůzka ohledně cyklistického kurzu proběhne 18.05.2022 od 16:00 v učebně 7.D)
            • 8. ročník 31.05. - 03.06.2022 (schůzka ohledně cyklistického kurzu proběhne 19.05.2022 od 16:00 v učebně 7.D)

            Místa pobytu: 

            • 7.A, 7.B – Sport Areál Samopše u Sázavy
            • 7.C, 7.D, 8.ročníky – Kemp Lávka Chocerady
            • spaní ve vlastních stanech minimálně po dvou - chlapci a dívky vždy zvlášť

            Sraz:

            • 7.A, 7.B, 7.C, 7.D, 8.ročníky v 8:15 před novou budovou (Následovat bude výběr potřebných dokumentůPředpokládaný odjezd v cca 9:00, stany a vybavení poveze dodávka.)

            Návrat: 

            • 7.A, 7.B, 7.C, 7.D, 8.ročníky v 15:00 - 15:30 (počítejte s tím, že čas je orientační, v případě většího prodlení Vám přijde SMS)

            Při odjezdu žák/zákonný zástupce odevzdá: 

            • kopii průkazu zdravotní pojišťovny 
            • potvrzení o bezinfekčnosti (!!! ze dne odjezdu !!!) Bezinfekcnost_cyklo.doc
            • potvrzení o technické způsobilosti kola PROHLASENI_o_zpusobilosti_kola.docx
            • léky, které dítě pravidelně užívá (v takovém případě uveďte jejich přehled, dávkování a způsob užívání, zda může mít dítě léky u sebe) 

            Orientační seznam věcí (přihlédněte k předpovědi počasí) 

            Cyklistická výbava + výbava pro přespání

            • horské/trekové kolo
            • cyklistickou helmu
            • batůžek vhodný na kolo
            • stan (do dvojice, příp. pro více)
            • karimatku
            • spacák
            • baterku
            • cyklolahev 
            • sluneční cyklistické brýle 
            • cyklistické rukavice (nepovinné)
            • mobil s mapovou aplikací (doporučeno) + nabíječka

            ​​​​​​​Oblečení

            • nepromokavou bundu nebo pláštěnku
            • mikinu
            • větrovku
            • 2x pohodlné uzavřené boty
            • dlouhé kalhoty
            • kraťasy
            • ponožky
            • spodní prádlo
            • tričko s dlouhým rukávem
            • trička s krátkým rukávem
            • teplé ponožky
            • oblečení na spaní
            • plavky
            • sáček na špinavé prádlo

            Množství oblečení volte s ohledem na zvýšenou spotřebu během sportovních aktivit a celodenního programu.

            Hygienické potřeby 

            • ručník
            • mýdlo, šampón
            • kapesníky
            • zubní pasta a kartáček na zuby
            • opalovací krém
            • repelent (doporučeno)

            Další potřeby

            • časopis nebo knížku
            • psací potřeby

            Na cestu 

            • oblečení dle počasí 
            • malý batůžek se svačinou a pitím

            Obecně platí, že na cyklistickém kurzu se může oblečení ušpinit nebo zničit. Volte proto takové oblečení, jehož případné ztráty nebudete litovat a ani děti se jím nebudou cítit omezeny při svém nasazení v aktivitách. Nedávejte s sebou dětem cenné věci (velké kapesné, notebook, tablet apod.). 

        • Pokyny k turistickému kurzu 5. ročníku
          • Pokyny k turistickému kurzu 5. ročníku

          • Termín konání: 23.05.2022 - 27.05.2022

            Místo pobytu: Teplice nad Metují, Penzion Metuje

            Sraz: 23.05.2022 v 8:20 před novou budovou (následovat bude výběr potřebných dokumentů, léků a potvrzení, předpokládaný odjezd autobusu v 9.00 h)

            Návrat: 27.05.2022 cca 13:00 - 13:30 ke škole (delší zpoždění by bylo avizováno SMS)
            Odjezd z místa ubytování: 27.05.2022 v cca 10:00

            Strava začíná pozdním obědem (cca v 16 h) a končí snídaní (na cestu zpět dostanou žáci dvojitý svačinový balíček).

            Při odjezdu žák/zákonný zástupce odevzdá:

            • kopii průkazu zdravotní pojišťovny
            • potvrzení o bezinfekčnosti ze dne odjezdu (tedy 23.05.2022) Bezinfekcnost_TK_23052022.doc​​​​​​​
            • léky, které dítě pravidelně užívá (v takovém případě uveďte jejich přehled, dávkování
              a způsob užívání, zda může mít dítě léky u sebe)

            Na objektu je ložní prádlo, spacáky dětem nedávejte.

            Orientační seznam věcí (přihlédněte k předpovědi počasí)

            • nepromokavá bunda s kapucí a/nebo pláštěnka
            • mikina
            • větrovka
            • 2x pohodlné turistické uzavřené boty (naimpregnovat)
            • sandály
            • přezůvky
            • dlouhé kalhoty
            • krátké kalhoty/šortky
            • plavky
            • kšiltovka/klobouk
            • šátek
            • sluneční brýle
            • ponožky (i teplé na večery)
            • spodní prádlo
            • tričko (dlouhý i krátký rukáv)
            • oblečení na spaní
            • ručník
            • mýdlo, šampon
            • kapesníky
            • zubní pasta a kartáček na zuby
            • opalovací krém, repelent (dle sezóny)
            • sáček na špinavé prádlo
            • psací potřeby
            • blok/sešit A5/A6
            • láhev na pití (a na cestu)
            • batoh na výlety (budeme si nosit pití i obědový/svačinový balíček s sebou)
            • možno karty, pexeso apod.

            Počet kusů oblečení prosím volte s ohledem na zvýšenou spotřebu během sportovních aktivit
            a celodenního programu.

            Na cestu

            • oblečení dle počasí
            • batoh se svačinou a pitím
            • igelitový sáček pro případ nevolnosti (nezapomeňte, že případné léky proti nevolnosti je nutné podat s předstihem)

            Obecně platí, že na turistickém kurzu se může oblečení ušpinit nebo zničit. Volte proto takové oblečení, jehož případné ztráty nebudete litovat a ani děti se jím nebudou cítit omezeny při svém nasazení v aktivitách. Podpořte své děti k tomu, aby si balily samy. Snáze si tak zapamatují, co s sebou mají a balení na cestu zpět pro ně bude jednodušší.

            Doporučujeme označit věci i zavazadlo jménem dítěte, pokud má obtíže své věci poznat.

            Nedávejte s sebou dětem cenné věci (velké kapesné, mobil, notebook, tablet apod.).

        • VÝSLEDEK ZÁPISU - 1. VLNA A PLÁN DALŠÍCH KROKŮ
          • VÝSLEDEK ZÁPISU - 1. VLNA A PLÁN DALŠÍCH KROKŮ

          • Vážení zákonní zástupci žadatelů o přijetí k základnímu vzdělávání na ZŠ Mukařov,

            na základě splnění zákonného kritéria (spádovost školy, tj. školský obvod Mukařov a Babice) a pomocných kritérií (tj. sourozenec bude ve šk. roce 2022/2023 žákem ZŠ Mukařov, nebo je žadatel dítětem zaměstnance školy), byli v 1. vlně přijati uchazeči s těmito registračními čísly žádostí dle bodových pásem (řazeno vždy abecedně):

            • 2 body: 9HN5WFZEWX, PJ4TES465R, ZC8JXF5MRP

            • 1 bod: 2CZFN43TH6, 35TY7XT2KR, 3PJMRKPCJR, 5BGH4K6TM8, 63XN5K9TNT, 7WHNGFGE94, 89J9465TZ3, AJ2YBM49HK, BRD68NHS4G, DBSJR2D9P7, DRBT2892MY, E485EFW6R7, FCCNA7D69Y, GWS82D96FJ, GYE9HSRWTM, HK8B5XTCEX, K87ZHMN4NS, KSSDJP6YGT, PESY3RMNPG, R5M568HS3Z, S69NX7G4HJ, S9BX583JEN, SNG759HMBX, TNF5895GYB, WC4M85X7FG, XFJNTPBSZ9, XGKH5WXWZM, YPGR6KWE9G, ZEBMT63X4K

            Přijatí uchazeči v souladu s § 183 odst. 2 školského zákona nebudou vyrozuměni písemně. Rozhodnutí naleznete na tomto odkazu: 08a_Rozhodnuti_o_prijeti_zaku_k_zakladnimu_vzdelavani_13.05.2022.pdf

            Pořadí přijímání dalších uchazečů z řad uchazečů s trvalým pobytem ve spádovém obvodu školy, kteří získali 0 bodů, bude určeno na základě losování dne 17. 5. 2022 v 17:30 online (dotyčným zákonným zástupců bude rozeslána pozvánka na e-mail uvedený v žádosti u preferovaného kontaktu). Účast na losování není povinná a neúčast nemá právní následky.

            Další část uchazečů ze spádového obvodu tak bude přijata ve 2. vlně v závislosti na počtu volných míst k datu losování. Ostatním uchazečům ze spádového obvodu bude přerušeno řízení o přijetí k základnímu vzdělávání, dokud nebude navýšena kapacita školy, resp. nedojde k uvolnění dostatečného počtu míst ve stávající kapacitě (přestupy na jinou školu, zpětvzetí žádosti o zápis z důvodu přijetí na jinou školu jinými žadateli atp.). Zřizovatel (Rada obce Mukařov) schválil navýšení kapacity školy na dostatek míst pro všechny spádové děti. Nyní probíhají další administrativní úkony, aby proces mohl být dokončen. Nejpozději do konce prázdnin by vše mělo být vyřízené, doufáme však pochopitelně v brzčejší termín.

            Děkujeme za Vaši trpělivost a těšíme se na budoucí prvňáčky.

            Mgr. Lukáš Kohoutek, ředitel

        • Informace o stavu zápisu do 1. ročníku
          • Informace o stavu zápisu do 1. ročníku

          • Vážení rodiče, zákonní zástupci budoucích prvňáčků,

            protože se nám množí dotazy, kdy budou vydána rozhodnutí, zda Vaše dítě bylo přijato atp., shrnuji klíčové informace:

            • zápis byl ukončen 30.04.2022
            • lhůta pro vydání rozhodnutí je 30, příp. 60 dnů
            • aktuálně ověřujeme a hodnotíme doručené podklady
            • vydání první dávky rozhodnutí a pokynů pro další postup předpokládáme během 11. - 20.05.2022

            Mgr. Lukáš Kohoutek, ředitel

        • Květinový den 11.05.
          • Květinový den 11.05.

          • Milí přátelé školy,

            ve středu 11.05.2022 se naši žáci zapojí do charitativní akce Český den proti rakovině známé spíš jako Květinový den. Ráno před vstupem do budov školy bude možnost darovat příspěvek do kasičky. Pokud se bude jednat o částku alespoň 20,- Kč, obdrží dárce kytičku k přišpendlení na oděv.

            Další dva žákovské týmy budou v době vyučování pod dohledem pedagogů také u Flipu a Penny.

            Všem dárcům předem děkujeme.

            Tým ZŠ Mukařov

        • Čarodějnický rej 27.04. 13:00
          • Čarodějnický rej 27.04. 13:00

          • Již zítra, tj. ve středu 27.04.2022 od 13:00 do 16:30 čeká žáky z družiny Čarodějnický rej.

            Na zahradě školy je přivítají čarodějnice na stanovištích s čarodějnickými úkoly, nebude chybět ani oheň a opékání špekáčků. 

            Kdo se nebojí, navštíví i magickou diskotéku se spoustou strašidelných písniček a ještě strašidelnějších tanečních kreací.

            Těšíme se na Vás 🙂

            Kolektiv ŠD

        • Třídní schůzky 27.04.2022
          • Třídní schůzky 27.04.2022

          • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

            zveme Vás na PREZENČNÍ třídní schůzky, které se budou konat 27.04.2022

            • 1. stupeň - 16:30 + prodloužená školní družina do 17:30
            • 2. stupeň - 17:30

            Časy jsou takto rozděleny, aby bylo zajištěno hlídání mladších žáků a také aby se předešlo problémům s parkováním. Přesto Vás prosíme, abyste pokud možno parkovali ve větší vzdálenosti od školy a předešli jsme dopravnímu kolapsu.

            Pedagogický tým ZŠ Mukařov

             

        • Zkrácení výuky 12.04.2022 na 1. stupni
          • Zkrácení výuky 12.04.2022 na 1. stupni

          • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

            z důvodu konání zápisu budoucích prvňáčků bude v úterý 12.04.2022 zkráceno žákům 1. stupně vyučování na 4 hodiny.

            Vyučování žáků 1. stupně skončí v 11:50.

            Školní družina funguje od 11:50 hodin do 17 hod. 

            Děkujeme za pochopení

            Mgr. Lukáš Kohoutek, ředitel

        • Ohlédnutí za Nocí s Andersenem 2022
          • Ohlédnutí za Nocí s Andersenem 2022

          • Všichni víme, že dnešní způsob života dětské četbě příliš nepřeje. Knihy soupeří s mnoha lákadly - od bezduchého vysedání před televizní obrazovkou přes  "sjíždění" sociálních sítí až po akční počítačové hry. Noc s Andersenem je jedním z pokusů, jak přitáhnout zájem dětí opět k (ne)tradičnímu čtenářství.

            Noc s Andersenem na naší škole absolvovalo 24 tříd (375 žáků a 25 pedagogů). Je to rekordní číslo!

            Vše začalo přivítáním účastníků p. ředitelem před hlavním vstupem do školy a pak již rychle následovalo zabydlení žáků ve svých třídách. Každý učitel měl pro děti připravený vlastní program, který navazoval na hlavní témata zadaná organizátory tohoto mezinárodního projektu. Na II. stupni žáci zhlédli prezentaci o H. Ch. Andersenovi a vypracovali pracovní listy. Tématem na I. stupni bylo např. dílo J. Čapka, B. Němcové, J. Trnky či H. Ch. Andersena.

            Dění se ovšem neomezilo pouze na školu. Páté třídy navštívily knihovnu v KKCM, některé třídy absolvovaly večerní procházku nebo program v hale či na zahradě školy a školky. Dalo by se říct, co třída, to originální program. A aby to byla správná Noc s Andersenem, měli žáci samozřejmě i čas na skupinové či samostatné čtení.

            Jsme moc rádi, že se žáci mohli potkat v neformálním prostředí a utužovat vztahy v kolektivu třídy.

            Za organizátory bych chtěla poděkovat zapojeným pedagogům, kteří se vzorně na akci připravili. Velmi si vážíme spolupráce s knihovnou KKCM a Mateřskou školou. Děkujeme! Za sebe mohu upřímně konstatovat, že to bylo prima být po všech karanténách a distanční výuce opět takto na společné akci s přespáváním.

            Ještě jedna poznámka! Nezapomeňte si do kalendáře poznamenat datum 31. 3. 2023 18 hod., kdy se opět potkáme s dětmi ve škole na dalším ročníku Noci s Andersenem 2023.

            Mgr. Kamila Volíková, koordinátorka Noci a Andersenem

        • UPOZORNĚNÍ: Lákání dětí do auta
          • UPOZORNĚNÍ: Lákání dětí do auta

          • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

            v uplynulých dnech jsme zaznamenali dva incidenty, kdy někdo (v jednom případě muž, ve druhém žena) lákal mladší žáky do auta. Nezdá se, že by tyto případy měly souvislost, ale pro jistotu jsme věc nahlásili PČR a poučili žáky.

            Přesto bude vhodné, pokud také Vy doma s dětmi pohovoříte, že nikdy nemají nastupovat k neznámé osobě do auta, nic si nemají od cizích osob brát, nemají se pokoušet s ní diskutovat / dělat si z ní legraci, nikam s ní nemají odcházet (o samotě ani ve skupině) a naopak mají kontaktovat jim známou dospělou osobu nebo se snažit dostat do skupiny dospělých lidí (např. BUS zastávka, fronta u stánku apod.) a říct si o pomoc. V extrémních případech zahodit tašku, utíkat a volat o pomoc. Vzhled pachatele může být naprosto normální, někdy dokonce může působit velmi slušně, pěkně a čistě.

            Děkujeme za spolupráci a doufáme, že snad šlo jen o shodu náhod, které se vysvětlí. Nicméně obecná připravenost pro tyto situace je užitečná vždy. Sdílíme proto i několik tipů od PČR.

            Mgr. Lukáš Kohoutek, ředitel

             

        • Velikonoční jarmark 06.04.2022 14-16h
          • Velikonoční jarmark 06.04.2022 14-16h

          • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

            srdečně Vás zveme na velikonoční jarmark, který se bude konat dne 6. 4. 2022 od 14 do 16 h v prostorách školní družiny.

            Máme pro Vás připravené výrobky s velikonoční tematikou, velikonoční výzdobu, ale i dílničky, ve kterých si můžete zkusit sami či se svými dětmi něco vytvořit. Pro mlsné jazýčky budou připraveny i různé dobroty.

            V případě, že děti budou odcházet z ŠD samy a budou si chtít odnést/vytvořit něco z/na jarmarku (pamlsek, výrobek, dílnička aj.), bude se jim hodit kapesné 🙂.

            Veškeré vybrané peníze budou považovány za dar a budou využity pro potřeby ŠD (odměny na Dětský den, Sportovní odpoledne, hračky na zahradu apod.).

            Přejeme Vám krásné jarní dny a těšíme se na Vás 🌷🐣

            Kolektiv ŠD

    • Kontakty

      • Základní škola Mukařov, příspěvková organizace
      • podatelna@zsmukarov.cz (oficiální podání zjm. do správního řízení, pokud disponujete uznatelným el. podpisem nebo doplníte listinnou podobu do 5 dnů)
      • +420 731 449 243
      • Školní 88, 251 62 Mukařov IČ: 70986444 RED-IZO: 600052265 ISDS: tqtmp2q (datová schránka) 251 62 Mukařov Czech Republic
      • Mgr. Lukáš Kohoutek, lukas.kohoutek@zsmukarov.cz
      • Mgr. Jana Kárníková, jana.karnikova@zsmukarov.cz
      • Ing. Daniel Barták, daniel.bartak@zsmukarov.cz
      • Alena Kociánová, skola@zsmukarov.cz
      • 2701980426/2010
    • Přihlášení