• Novinky

  • Novinky

          • Harmonogram začátku šk. roku 2025/2026
            • Harmonogram začátku šk. roku 2025/2026

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci,  

              protože se přiblížil začátek nového školního roku, představujeme vám níže organizaci jeho začátku. Školní rok započne dle plánu 8.9.2025, jak jsme již na konci školního roku 2024/2025 avizovali.

              Pondělí 1.9.- pátek 5.9.

              Bude realizováno tzv. přiměřené zabezpečení pro zájemce z 1.stupně, a to od 7:50 do 17 hodin (přihlašování proběhlo formou dotazníku na konci školního roku, u nově přestupujících žáků 1.stupně průběžně), standardní výuka tedy neprobíhá a nebude v provozu ranní družina. Zákonným zástupcům budou informace zaslány emailem nebo přes informační systém Edupage.

              Školní jídelna je v provozu (více informací ZDE).

              Pondělí 8. září

              Žáci 1. ročníku, přípravné třídy a jejich rodiče / zákonní zástupci 

              • se shromáždí v pondělí 8.9. !!! POZOR !!! v 9:05 !!! POZOR !!! před vstupem do nové budovy, kde proběhne slavnostní uvítání a zahájení povinné školní docházky (v případě chladnějšího počasí s tím počítejte při volbě oblečení; v případě nepříznivého počasí budete směřováni na jiné místo); následně se přesunou se svými třídními učitelkami do učeben,  
              • v 1.ročníku následně žáčci obdrží od školy "výbavu pro prvňáčka", opatřete proto své prvňáčky školní taškou (aktovkou), aby si mohli věci odnést,
              • žáci přípravné třídy budou mít školní výbavu připravenou ve třídě (neodnášejí si ji), 
              • po skončení přivítání dětí ve třídě si žáky na nezbytně nutnou dobu převezmou paní vychovatelky, mezitím třídní učitelky seznámí rodiče s potřebnými informacemi, poté si rodiče své děti vyzvednou ze školy,
              • žáci přihlášení ke školnímu stravování obdrží od svých třídních učitelů čip do školní jídelny, ti, co jsou přihlášeni k přiměřenému zabezpečení, si mohou čip vyzvednout již od 25. 8. 2025 přímo ve školní jídelně. Za čip se hradí poplatek ve výši 120 Kč – prosíme, připravte si přesnou částku.

              Žáci 2. - 9. ročníků

              • po slavnostním zahájení nového šk. roku v 8:10 v kmenových třídáchprobíhají do 11:50 h. třídnické hodiny s třídními učiteli jednotlivých tříd,
              • žákům budou oznámeny rozvrhy na 1. pololetí (změny vyhrazeny) a seznámí se se školním řádem,
              • v tento školní den se nepřezouvají, šatnami pouze procházejí,
              • žákům 7.r. bude oznámeno zařazení do skupiny pro 2. cizí jazyk,
              • školní družina i školní jídelna jsou v provozu,
              • vzhledem k jednotnému konci všech ročníků obou stupňů může dojít k prodlevám při výdeji stravování ve šk.jídelně,
              • rozmístění tříd bude ještě upřesněno.

              Od úterý 9.září

              • probíhá výuka ve všech ročnících dle rozvrhů,
              • od tohoto dne se již všichni žáci přezouvají, příp. odkládají oblečení v šatnách,
              • rodič žáka 1. ročníku a přípravné třídy mu může pomoci v šatně a doprovodit ho do třídy, kde se s ním rozloučí a opustí školu (tato pomoc je pro rodiče žáků a zákonné zástupce možná do pátku 12.9., v následujícím týdnu se již s dítětem rozloučí před školou).

              Těšíme se na společné školní zážitky. :-) 

              Vedení školy 

          • Stanovení úplaty za zájmové vzdělávání ve školní družině od 1.9.2025
            • Stanovení úplaty za zájmové vzdělávání ve školní družině od 1.9.2025

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci, 

              rádi bychom vás informovali, že od 1.9.2025 stanovuje zřizovatel školy (dle § 123, odst. (4) zákona č. 561/2004 Sb.) výši úplaty za zájmové vzdělávání ve školní družině na 600 Kč měsíčně (3 000 Kč za pololetí). 

              Hlavním důvodem tohoto kroku je pokrytí rostoucích nákladů na provoz družiny, zejména vyšší ceny materiálu, pomůcek a plánovaných aktivit pro děti. Snažíme se neustále zkvalitňovat program a aktivity, aby vaše děti trávily odpoledne v příjemném prostředíVýše úplaty za školní družinu nebyla v uplynulých několika letech zvyšována, a přestože došlo k výraznému růstu nákladů, úplata zůstávala stejná.  

              Více informací o školní družině pod odkazem ZDE. 

              Těšíme se na naše žáky v novém školním roce! 

              Ing. Daniel Barták, MBA 

              Ředitel školy 

          • Přihláška ke stravování ve školním roce 2025/2026
            • Přihláška ke stravování ve školním roce 2025/2026

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci, milí strávníci, 

                      prázdniny jsou v druhé polovině a s blížícím se začátkem nového školního roku je zapotřebí provést také nové přihlášení ke školnímu stravování pomocí elektronického formuláře (odkaz níže). Tento úkon je nutný z důvodu výkaznictví počtu přihlášených strávníků v novém školním roce. 

               

              Připravili jsme pro Vás souhrnný text na stránce šk. jídelny. Systém objednávání zůstává stejný s výjimkou: 

              • Po 25. dni bude jídelníček uzavřen (kromě srpna, kdy je prodloužen výběr obědů do 28.8.2025) a všem žákům, kteří neprovedli výběr bude automaticky objednán oběd č.1. do výše hotovosti na kontu. V případě, že obědy nechcete přihlašovat automaticky – nutno nahlásit vedoucí školní jídelny, která nebude obědy přihlašovat. 

              Co musím jako rodič udělat, aby moje dítě mohlo od září navštěvovat školní jídelnu? 

              • Do 25.8.2025 vyplnit formulář (odkaz ZDE) a do 25.8. provést platbu dle instrukcí na webových stránkách jídelny (odkaz ZDE) 

              • Co když moje dítě teprve od 8.9.2025 nastupuje do přípravné nebo první třídy? 
              • Na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v přihlášce k zápisu, obdržíte variabilní symbol a informace k provedení platby (e-mail bude zaslán p. vedoucí jídelny nejpozději do 19.8.2025). Pokud e-mail neobdržíte, kontaktujte vedoucí školní jídelny na tel. čísle 733 179 457. Následně je nutné nejpozději do 25.8.2025 vyplnit formulář (odkaz ZDE) a do 25.8. provést platbu dle instrukcí v obdrženém e-mailu. 

              • Prvňáčkům (resp. rodičům) vydá čip proti platbě (mějte přesně 120,-) třídní učitelka 8. září 2025

              Co když moje dítě bude využívat přiměřeného zabezpečení v týdnu od 1.9. - 5.9.2025? A mám zájem o zajištění stravování mého dítěte? 

              • Stravování je zajištěno od 1.9.2025 k výběru budou 2 jídla. Čip je možné zakoupit od 25.8. u vedoucí školní jídelny v čase od 7:00 - 12:00. Vstup bude umožněn bočním vchodem do školní jídelny u TJ Sokol. Nezapomeňte také provést platbu do 25.8.2025.

              Ať Vám i v novém školním roce chutná! :-)

               

              Ing. Daniel Barták, MBA  

              ředitel školy

          • Rozdělení prvňáčků do tříd ve šk. roce 2025/2026
            • Rozdělení prvňáčků do tříd ve šk. roce 2025/2026

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci, 

              ve školním roce 2025/2026 se budeme s prvňáčky setkávat ve třech prvních třídách v Mukařově. Do které z tříd je zařazeno Vaše dítě, najdete v tabulce níže - žáci jsou uvedeni pod registračními čísly, která jste obdrželi při registraci k zápisu.  

              K rozdělování žáčků jsme přistupovali zodpovědně a brali jsme v potaz spoustu faktorů. Jméno třídní učitelky se dozvíte při slavnostním zahájení školního roku 8.9.2025. To proběhne v 9:05 hodin, kde se v případě příznivého počasí společně shromáždíme před novou budovou, kdyby počasí nepřálo, pak přivítání proběhne v kmenových třídách v kontejnerové přístavbě.

              Zároveň v tento den proběhne pro rodiče žáků prvních tříd (a přípravné třídy) informační schůzka. 

              Další podrobnosti k organizaci zahájení školního roku zveřejníme na webových stránkách školy v průběhu následujících týdnů. 

              Přejeme radostné a pohodové prázdninové dny!

              Ing. Daniel Barták, MBA

              ředitel školy

          • Rekonstrukce staré budovy – nově zjištěný stav a další kroky
            • Rekonstrukce staré budovy – nově zjištěný stav a další kroky

            • Vážení rodiče, vážení zákonní zástupci,  

              dovolte nám, abychom vás informovali o aktuálním vývoji rekonstrukce staré budovy v areálu ZŠ Mukařov. Během probíhajících prací byly na základě destruktivních zkoušek, které bylo možné provést až po úplném vyklizení objektu, odhaleny závažnější problémy se statikou stavby, než jaké ukazovaly dosavadní průzkumy.  

              Z tohoto důvodu byly práce na vnitřní rekonstrukci dočasně pozastaveny. V současné době intenzivně spolupracujeme s projektanty a odborníky na dopracování řešení, které zajistí bezpečnost a dlouhodobou stabilitu budovy.  

              Vzhledem k nově zjištěnému stavu nebude možné dokončit rekonstrukční práce do konce letošních prázdnin, jak bylo původně plánováno. Jsme si vědomi, že tato skutečnost přináší komplikace, a velmi nás to mrzí. 

              Na zajištění prostor pro výuku usilovně pracujeme, a to následovně:  

              • Poptáváme pronájem dočasné kontejnerové stavby, kde budou dočasně umístěny učebny ze staré budovy. Tato kontejnerová stavba bude umístěna na pozemku v areálu školy. 
              • Máme navrženy k této stavbě přípojky vody, elektro a kanalizace.  
              • Povolení provizorní stavby je zkonzultováno se stavebním úřadem tak, aby se stavba v září zprovoznila. 

              Níže v bodech je uvedena časová osa záměru rekonstrukce objektu budovy:  

              • 2020 – vznikl záměr rekonstrukce budovy (na konci roku 2020 bylo vypsáno výběrové řízení na projektanta).
              • 4/2021 - byla provedena a předána projektová dokumentace. O skutečnosti, že stará budova školy prošla roku 1982 havárií a následnou sanací, byl statik informován a seznámen včetně fotodokumentace.  
              • 7/2021 - proběhlo vydání stavebního povolení Stavebním úřadem Říčany.  
              • 2022–2023 - hledání finančních prostředků pomocí dotačních výzev. 
              • 2023 - na základě kontroly HZS bylo v objektu staré budovy objednáno u stejného autorizovaného projektanta dopracování požárně bezpečnostní části. 
              • 2024 - proběhlo výběrové řízení na zhotovitele stavby a v červnu 2024 byla podepsána smlouva o dílo.  
                • 1. etapa – zateplení střechy a fasády budovy (proběhlo v létě 2024, z časových důvodů pro získání dotace a v rámci úspor energ byla upřednostněna tato méně časově náročnější etapa před rekonstrukcí vnitřních instalací).  
                • 2. etapa – vnitřní instalace – elektro, vzduchotechnika, slaboproud. Naplánována na letošní prodloužené letní prázdniny.   
              • 3/2025 posouzení stavu stropu v 1PP stavebnětechnickým průzkumem. Po konzultaci se stavebním úřadem jsme neprodleně zadali stavebnětechnický průzkum celé budovy. Z tohoto průzkumu vyplynulo, že nelze stávající konstrukce zatížit dalším zařízením. Byl vyzván projektant, aby doplnil projekt o roznášecí konstrukce tak, aby jej bylo možno zrealizovat. Po dalších jednáních u něj bylo objednáno dopracování a aktualizace dalších částí projektu, vč. statické části. 
              • 7/2025 - destruktivními zkouškami bylo zjištěno, že statický stav budovy je horší, než zjistil stavebně technický průzkum budovy – během školního vyučování nebylo možno provádět fyzické sondy do konstrukcí, nebylo tedy možné zjistit tuto skutečnost dříve. 
              • Stav statiky budovy je třeba řešit komplexně.  

              Závěrem bychom vás chtěli ujistit, že i přes komplikace děláme maximum pro to, aby byl nový školní rok zahájen plynule a v důstojných podmínkách.  

              Děkujeme vám za vaši trpělivost, pochopení a podporu, která je v této náročné situaci pro nás velmi cenná.  

              Věříme, že rekonstrukce nakonec přinese bezpečné, moderní a příjemné prostředí pro naše děti i zaměstnance. O dalším vývoji vás budeme průběžně informovat. 

               

              Za zřizovatele Ing. Hana Zákoucká, starostka obce Mukařov 

              Za ZŠ Mukařov Ing. Daniel Barták, MBA, ředitel 

          • Doporučená výbava prvňáčků
            • Doporučená výbava prvňáčků

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci, budoucích prvňáčků,

              rádi bychom vás seznámili se seznamem pomůcek pro prvňáčky. Seznam je rozdělen na dvě části, abyste věděli, co bude dětem pořizovat škola a co tedy nemusíte shánět Vy. Učebnice a pracovní sešity pro prvňáčky zajišťuje a hradí škola. 

              Další bližší podrobnosti se dozvíte na 1. třídní schůzce dne 8.září 2025 (po uvítání prvňáčků). Prosíme, abyste průběžně sledovali web školy, kde budou během měsíce srpna umístěny informace o průběhu začátku školního roku. 

              A) Pomůcky, které pořídí škola 

              • grafitové tužky 
              • pastelky 
              • gumovací pryž 
              • ořezávátko se zásobníkem 
              • mazací tabulka 
              • popisovače na mazací tabulku 
              • fixy 
              • malé pravítko 
              • nůžky zakulacené 
              • sešity (20 a 16 mm linka) 
              • sešity s pomocnými linkami 
              • úkolníček 
              • sada školních písmen a číslic 
              • ubrus 
              • podložka na modelování 
              • permanentní fix černý 
              • vodovky 
              • kelímek na vodu 
              • štětce – sada 
              • hadřík 
              • voskovky 
              • plastelína 
              • tuhé lepidlo 
              • lepicí páska 
              • barevné papíry měkké – sada 

              …………………………………………….. 

              • tempery – sada – pro třídu 0,5 l 
              • černá tuš – do dvojice 
              • paleta na barvy – do dvojice 
              • přírodní provázek – 5 balíčků 
              • tekuté lepidlo – velké balení 
              • špejle – 10 balíčků/třída 
              • krepové papíry – sada/třída 
              • čtvrtky A4, A3 

              B) Doporučená výbava, kterou si pořizuje žák (rodina) 

              Všichni 

              • aktovka 
              • penál 
              • přezůvky
              • podsedák na židli  
              • cvičební úbor – tričko, trenýrky/šortky, tepláková souprava, sálová obuv (tenisky, cvičky apod.) + tenisky na hřiště 
              • papírové kapesníky v krabici 
              • obaly na učebnice a sešity 
              • blok náčrtníku A4 
              • krabička + látkový ubrousek na svačinu + láhev na pití 
              • zástěra nebo košile na převlečení 
              • tenisový míček a švihadlo 
              • kufřík na VV (klasický, krabice se nevejdou) 

              Až po dohodě s třídní učitelkou 

              • desky na písmenka a číslice 
              • pero 

              Těšíme se na budoucí prvňáčky. :-) 

              Ing. Daniel Barták, MBA

              ředitel školy

          • Informace pro rodiče žáků přípravné třídy
            • Informace pro rodiče žáků přípravné třídy

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci, budoucích "nulťáčků",

                         připravili jsme pro vás aktuální informace.

               

              Co byste měli vědět k přípravné třídě? 

              • Přípravná třída je bezplatná. 
              • Hlavním cílem je připravit děti na první ročník základní školy. 
              • Docházka do přípravné třídy se nezapočítává do povinné školní docházky. 
              • Děti se neklasifikují. 
              • Zohledňujeme individuální možnosti – při veškerých činnostech je přihlíženo k věku a schopnostem dítěte. 
              • Výuka trvá pravidelně v pracovní dny od 8.10 – 11.50 hodin (včetně dopolední vycházky). 
              • Děti mají možnost navštěvovat v odpoledních hodinách školní družinu za poplatek, která bude v provozu do 17 hodin. 
              • Oběd je zajištěn ve školní jídelně, hradí ho rodiče stejně jako v mateřské škole. 
              • Dopolední i odpolední svačinku si děti nosí z domova. 

              Co je potřeba udělat před nástupem dítěte do přípravné třídy?

              • Sledujte webové stránky školy, kde v průběhu srpna zveřejníme organizační informace k prvnímu školnímu týdnu.
              • Připomínáme, že oficiální zahájení školního roku 2025/2026 je na naší škole stanoveno na pondělí 8. září 2025.
              • V týdnu od 1. do 5. září bude pro přihlášené děti zajištěno tzv. přiměřené zabezpečení. Přihlášení probíhalo v průběhu června.
              • Dle pokynů školy přihlaste své dítě ke školnímu stravování (do školní jídelny) – informace najdete na školním webu v druhé polovině srpna. 
              • Přihlašování do školní družiny již proběhlo, ale je možné se ještě individuálně domluvit s vedoucí vychovatelkou na případném dodatečném přihlášení v závěru prázdnin (v posledních 14 dnech srpna).

              Co budou děti potřebovat v přípravné třídě? 

              Pomůcky, které pořídí škola a zůstávají ve třídě: 

              • grafitové tužky 
              • pastelky 
              • ořezávátko se zásobníkem 
              • gumovací pryž 
              • mazací tabulka 
              • popisovače na mazací tabulku 
              • fixy 
              • nůžky zakulacené 
              • sešity s pomocnými linkami 
              • úkolníček 
              • ubrus 
              • podložka na modelování 
              • vodovky 
              • kelímek na vodu 
              • štětce 
              • hadřík 
              • voskovky 
              • plastelína 
              • tuhé lepidlo 
              • lepicí páska 
              • barevné papíry měkké 
              • temperové barvy 
              • černá tuš 
              • přírodní provázek 
              • špejle 
              • krepové papíry 
              • čtvrtky A4, A3 

              Doporučená výbava, kterou si pořizuje žák (rodina) 

              • aktovka nebo nějaký školní batoh
              • penál 
              • přezůvky 
              • cvičební úbor v textilním sáčku nebo tašce – tričko, trenýrky/šortky, tepláková souprava, sálová obuv (tenisky, cvičky apod.) + tenisky na hřiště 
              • papírové kapesníky v krabici 
              • 20 ks zakládacích obalů "U" A4 (eurofolií) 
              • krabička + látkový ubrousek na svačinu + láhev na pití 
              • zástěra nebo košile na převlečení 
              • podsedák na židli dle uvážení rodičů 
              • tenisový míček a švihadlo 

              Těšíme se na budoucí nulťáčky. :-)

              Ing. Daniel Barták, MBA

              ředitel školy

          • Prázdninový provoz školy, ztráty a nálezy
            • Prázdninový provoz školy, ztráty a nálezy

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

              v průběhu prázdnin bude škola pro žáky i rodičovskou veřejnost uzavřena. Ve škole bude probíhat rekonstrukce staré budovy, malování, stěhování apod.

              Pokud nás budete chtít kontaktovat, můžete na e-mailu skola@zsmukarov.cz. S ohledem na to, že prakticky všichni čerpáme dovolenou, počítejte až s 3týdenními lhůtami pro odpovědi.

              Školní telefon bude během letních prázdnin v provozu pouze ve dnech 30.6. - 4.7. a 25.8 - 30.8., vždy od 9:00 do 12:00 hod. Zmeškané hovory nebudou navolávány zpět.

              Nevyzvednutá vysvědčení si bude možné vyzvednout po předchozí domluvě do 4.7. a od  25.8.

              Zároveň prosíme o důkladnou kontrolu Ztrát a nálezů vložených v EduPage. POZOR! Pokud některou z věcí poznáte, nestačí jí jen elektronicky označit, ale je potřeba i vyzvednout. Vyzvednutí je možné max. do pátku 4.7. v čase 9:00 do 12:00 (případně dle telefonické domluvy). Veškeré oblečení (včetně označených, ale nevyzvednutých věcí) bude během prázdnin odvezeno na charitu z důvodu nedostatečných skladovacích prostor. Ať nový školní začneme načisto!

              Přejeme Vám hezké prázdniny!

              Vedení školy

          • Asistent*ka pedagoga
            • Asistent*ka pedagoga

            • Rádi se věnujete dítěti spíše individuálně, vymýšlíte, jak ho dále rozvíjet, pomáháte druhým (učitelům) v jejich práci? Pak je tato pozice vhodná právě pro Vás.
          • Kuchař*ka do školní jídelny
            • Kuchař*ka do školní jídelny

            • Máte zkušenost s prací v jídelně nebo vás tato práce láká? Do kolektivu kuchařek školní jídelny hledáme pracovní posilu na pozici pomocného Kuchaře/Kuchařky.

              Daná pozice obnáší především dohotovování a regeneraci jídel, výdej jídel a další práce v kuchyni spojené s výrobou částí jídel a přípravou svačin.

          • Školní kolekci oblečení můžete objednávat i mimo otevřený e-shop!
            • Školní kolekci oblečení můžete objednávat i mimo otevřený e-shop!

            • Vážení rodiče, milí žáci,

              nestihli jste si objednat svůj vysněný kousek oblečení ze školní kolekce? Nebo byste rádi v některém z nich vyrazili na prázdniny a zrovna není spuštěný e-shop? Nezoufejte! Naší školní kolekci si nyní můžete objednat kdykoliv, a to pod odkazem ZDE!

              I když náš e-shop běží jen 2x ročně (na jaře a na podzim), je možné objednat školní merch i mimo tyto termíny. Minimální hodnota objednaného zboží mimo otevřený e-shop je 1 000 Kč. Jednodušeji je možné tohoto limitu dosáhnout, pokud se vás na objednávku domluví více.

              Jak si svůj oblíbený školní kousek objednat? Na webových stránkách školy najdete novou záložku „E-SHOP“. Ta vás nasměruje přímo na přehled naší školní kolekce, kde si vyberete požadovaný druh zboží, barvu, velikost, počet kusů a zašlete na Zákaznickou podporu: zakaznici@schoolsunited.cz. Tam s vámi vše vykomunikují a dovedou objednávku do úspěšného konce.

              Je skvělé, že nyní můžeme podporovat kladný vztah ke škole, týmového ducha a sbližovat žáky a učitele.

          • ŠKOLNÍK / ŠKOLNICE
            • ŠKOLNÍK / ŠKOLNICE

            • Jste manuálně zruční ke specializovaným pracím při opravách a údržbě budov? Jste kutil všeho druhu a hledáte flexibilní práci, která Vás bude bavit? Do kolektivu ZŠ Mukařov hledáme posilu do týmu na pozici Školník/ Školnice.
               
          • Výsledek zápisu do přípravné třídy 2025/2026
            • Výsledek zápisu do přípravné třídy 2025/2026

            • Vážení zákonní zástupci žadatelů o přijetí do přípravné třídy ZŠ Mukařov,

              na základě splnění zákonných kritérií (povolení odkladu školní docházky s písemným doporučením pedagogicko-psychologické poradny, místem trvalého pobytu ve školském obvodu) jsou přijati do přípravné třídy uchazeči s těmito registračními čísly přihlášek (řazeno chronologicky): 

              1439764, 1722986, 2789569, 3895221, 3981921, 4779931, 4979348, 5954283, 7169231, 7882356, 9123567, 9235586, 9498523, 9574192

              Přijatí uchazeči v souladu s § 183 odst. 2 školského zákona nebudou vyrozuměni písemně. 

              Kompletní seznam přijatých žáků je přiložen pod odkazem ZDE​​.

              Těšíme se na budoucí nulťáčky.

              Ing. Daniel Barták, MBA, ředitel školy

          • Změna organizace výuky, provozu školní družiny a školní jídelny v týdnu od 9. do 13.6.2025 v Mukařově (detašovaného pracoviště v Babicích se tato informace netýká)
            • Změna organizace výuky, provozu školní družiny a školní jídelny v týdnu od 9. do 13.6.2025 v Mukařově (detašovaného pracoviště v Babicích se tato informace netýká)

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci,  

               s ohledem na dřívější ukončení školního roku bude výuka v příštím týdnu organizována následovně:  

              • 9.6. probíhá výuka dle běžného rozvrhu hodin, 
              • ve dnech 10.-12.6.2025 probíhá program s třídními učiteli a výuka končí: 
                • pro 1.stupeň po 4.vyučovací hodině - v 11:50 h. 
                • pro 2.stupeň po 5.vyučovací hodině - ve 12:45 h. 
              • POZOR! Toto se netýká akcí již naplánovaných s jinými konci vyučování: 

                • ve dnech 9.-11.6. jsou přihlášení žáci 7.ročníků na cyklistickém kurzu, 
                • ve dnech 9.-11.6. jsou někteří žáci tříd 2.B, 4.ABC, 5.D a 6.AD na vícedenních třídních výletech, 

                • dále se vícedenního výletu účastní ve dnech 10.-12.6. třída 6.C, všechny tyto akce se řídí pokyny vedoucích těchto kurzů, 

                • někteří třídní učitelé mají také naplánované jednodenní delší akce se svými třídami, v tomto případě se řídíte pokyny třídních učitelů. 

              • 13.6.2025 - vydávání vysvědčení  
                • výuka končí po 1. výukové hodině, resp. po vydání vysvědčení  

                • ranní školní družinabude zajištěna  

                • provoz školní jídelny a odpolední školní družiny je přerušen

              Děkujeme za pochopení. 

              Vedení školy 

          • Den dětí = Sportovní dny 30.5. (1.stupeň) a 2.6. (2.stupeň)
            • Den dětí = Sportovní dny 30.5. (1.stupeň) a 2.6. (2.stupeň)

            • Vážení rodiče,

              u příležitosti Dne dětí připravujeme pro naše žáky sportovní dny plné soutěží a zábavy.

              • V pátek 30. 5. proběhne sportovní den pro 1. stupeň (výuka pro tento den bude končit pro všechny třídy na 1.stupni v 11:50)

              • V pondělí 2. 6. se sportovního dne zúčastní 2. stupeň (výuka tento den končí pro všechny třídy na 2.stupni v 13:40 - včetně 6.C)

              Akce se bude konat v areálu školy pod dohledem pedagogických pracovníků. Děti čeká pestrý program plný pohybu a soutěží. Odměněny budou nejen za výkony, ale i za snahu a účast.

              Prosíme, aby žáci měli s sebou sportovní oblečení, vhodnou obuv, pokrývku hlavy a dostatek pití.

              Věříme, že si děti den společně hezky užijí!

              Pedagogický tým ZŠ Mukařov

          • Informace k provozu školní jídelny (16.6. - 27.6.2025)
            • Informace k provozu školní jídelny (16.6. - 27.6.2025)

            • Vážení strávníci,

              pro žáky, zaměstnance a externí strávníky bude zajištěno v termínu 16.6. - 27.6.2025 stravování ve školní jídelně.

              Objednání obědů je stejné jako během školního roku, a to v termínu 20.5. - 25.5.2025. Objednání je možné provést prostřednictvím webových stránek www.strava.cz anebo v mobilní aplikaci. Nabízeny budou dva obědy, svačiny se po tuto dobu nepřipravují.

              Cenu obědů v tomto období nelze dotovat, účtováno bude následovně:

              • žáci 7-10 let 84,- Kč za oběd
              • žáci 11-14 let 86,- Kč za oběd
              • žáci 15 let a více 90,- Kč za oběd

              Pozor: Při přihlášení oběda bude odečtena standardní částka jako během školního roku, nicméně po 25.5. bude cena oběda změněna vedoucí ŠJ na částku nedotovanou. Prosíme tedy o navýšení platby s ohledem na tuto změnu (ceny obědů viz výše).

              VÝDEJ pro žáky, kteří si oběd budou vyzvedávat a pro externí strávníky bude v čase 11:00 - 12:30 hodin (vchod od hřiště - roh školní jídelny u parkoviště). Výdej je možný do vlastních nádob.

              Případné dotazy ráda zodpoví vedoucí ŠJ p.Skalická na tel. 733 179 457 nebo na e-mailu: petra.skalicka@zsmukarov.cz

              Děkujeme za pochopení.

              Vedení školy

          • Nové bezpečnostní opatření
            • Nové bezpečnostní opatření

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci, návštěvníci školy,

              jelikož se neustále snažíme zvyšovat úroveň bezpečí pro naše žáky i zaměstnance, s platností od středy 21.5. zavádíme identifikační visačky pro návštěvy. Prosíme všechny návštěvníky školy, aby se vždy nejdříve nahlásili na sekretariátu, kde se zapíší a obdrží visačku, kterou budou nosit po celou dobu návštěvy ve škole na viditelném místě. Při odchodu visačku odevzdají a nahlásí opuštění školy.

              Věříme, že toto opatření přispěje ke zpřehlednění situace ohledně pohybu cizích osob v prostorách školy a ke zvýšení úrovně bezpečí pro všechny.

              Děkujeme za spolupráci.

              Vedení ZŠ Mukařov

          • Informace k organizaci a průběhu zápisu do přípravné třídy 2025/2026
            • Informace k organizaci a průběhu zápisu do přípravné třídy 2025/2026

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

              pro školní rok 2025/2026 plánujeme otevřít přípravnou třídu. Třída bude otevřena v případě dostatečného počtu zájemců. Připravili jsme pro Vás informace (ZDE), které si důkladně prostudujte. V případě nejasností nás kontaktujte. 

              Stručné shrnutí 

              • Přijímáme děti ze školského obvodu Mukařov, Babice a Doubek 
              • Od 13.05.2025 8:00 bude v záhlaví na webových stránkách školy zsmukarov.cz odkaz „Elektronická přihláška“, na kterém bude uveřejněn on-line formulář. Pozor přihlášku musí vyplnit všichni zájemci. Týká se to tedy i dětí, které se hlásily k zápisu do první třídy (s odkladem).
              • Povinnou přílohou je kopie (stačí neověřená) rodného listu dítěte a písemné doporučení pedagogicko – psychologické poradny do přípravné třídy nebo speciálně pedagogického centra.
              • Pravdivě vyplněný a podepsaný formulář (údaje budou ve správním řízení ověřovány v evidenci obyvatelstva) je nutné spolu s povinnou přílohou v období od 13.05. do 23.05.2025 jedním ze 4 zákonných způsobů pro podání do správního řízení:
                • Osobním podáním – po předchozí dohodě na tel. 731 449 243
                • Doporučeně poštou (rozhoduje datum podacího razítka, nutno podepsat) na adresu: Základní škola Mukařov, příspěvková organizace, Školní 88, 251 62 Mukařov
                • Datovou schránkou (s jednoznačnou identifikací odesílatele) na ID: tqtmp2q
                • E-mailem s uznatelným el. podpisem dle nařízení eIDAS na adresu: podatelna@zsmukarov.cz, příp. doplnění v listinné podobě do 5 dnů

              Těšíme se na nové žáčky.

              Ing. Daniel Barták, MBA, ředitel školy 

          • Květinový den 14.05.
            • Květinový den 14.05.

            • Milí přátelé školy,

              ve středu 14.05.2025 se naši žáci zapojí do charitativní akce Český den proti rakovině známé spíš jako Květinový den. Ráno před vstupem do budov školy a školky bude možnost darovat příspěvek do kasičky (stejně tak odpoledne před školní družinou). Pokud se bude jednat o částku alespoň 20,- Kč, obdrží dárce kytičku k přišpendlení na oděv. Minulý rok byla prodejem kytiček ve spolupráci ZŠ Mukařov vybrána částka 17 844 Kč.

              Všem dárcům předem děkujeme.

              Tým ZŠ Mukařov

    • Kontakty

      • Základní škola Mukařov, příspěvková organizace
      • skola@zsmukarov.cz (e-mail pro běžnou komunikaci a ISIC), podatelna@zsmukarov.cz (e-mail pro úřední podání). Přílohy elektronické pošty přijímáme ve formátech .doc/.docx, .xls/.xlsx, .pdf, .pdf/A, .jpg, .png, .odt, .ods. Poškozené či zavirované soubory nebudou přijaty k dalšímu řešení.
      • +420 731 449 243
      • Školní 88, 251 62 Mukařov
        IČ: 70986444
        RED-IZO: 600052265
        ISDS: tqtmp2q (datová schránka)
        251 62 Mukařov
        Czech Republic
      • 2701980426/2010
    • Přihlášení