• Novinky

          • Informace ze školní jídelny
            • Informace ze školní jídelny

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

              naše školní jídelna se bohužel i nadále potýká se silným personálním oslabením z důvodu nemocí zaměstnanců. Proto bude až do odvolání vařit pouze jedno jídlo.

              Všichni strávníci s volbou oběda, který je zrušen, zůstávají stále přihlášeni k obědu, který se vaří. Jestli si přejete se v tyto dny ze stravování odhlásit, můžete tak učinit dle standardních pravidel: odhlášení v systému strava.cz je možné do 14 hod. předchozího dne, v den výdeje nejpozději do 7:30 SMS na číslo 733 179 457, emailem, telefonicky.

              Upravený jídelníček pro nadcházející období:

              • 28.4. Rybí filé, karotka na smetaně, brambory, ovo. mléko, voda, sirup
              • 29.4. Kuřecí nudličky na paprice, těstoviny, ovoce, voda, sirup
              • 30.4. Pečená sekaná s pohankou, bramborová kaše, bílá káva, voda, sirup
              • 2.5. Zapečené těstoviny s uzeným, ovo. mléko, voda, sirup
              • 5.5. Roláda z krůtích stehen, pažitkové brambory, ovoce, voda, sirup
              • 6.5. Vepřové nudličky na kmínu, rýže basmati, mléko, voda, čaj, sirup
              • 7.5. Treska v cereálním obalu, bramborová kaše, ovoce, čaj, voda, sirup 

              O dalším průběhu Vás budeme informovat.

              Děkujeme za pochopení.

              Vedení školy

          • Materiální sbírka pro Klokánky 28.04. - 02.05.
            • Materiální sbírka pro Klokánky 28.04. - 02.05.

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci, přátelé školy,

              škola organizuje materiální sbírku pro KlokTex, který pomáhá Klokánkům (FOD), SOS dětským vesničkám aj.

              Použitelné oblečení (dětské i dospělé), obuv (dětskou i dospělou), kabelky, bytový textil, ložní prádlo, sportovní potřeby, batohy, kosmetiku, pleny atd. můžete přinést v týdnu od 28.04. do 02.05.2025, a to vždy v čase 7:30 - 8:00 vstupem do nové budovy. Pozor nově tento rok není možné darovat hračky, místo hraček KlokTex uvítá knihy pro děti i dospělé.

              Odevzdávejte pouze materiál čistý, suchý, nepoškozený a obuv spárovanou. Věci budou odvezeny přímo organizací KlokTexBližší informace Vám poskytne p. uč Kadeřábková na e-mailu: Zuzana.Kaderabkova@zsmukarov.cz

              Děkujeme všem, kteří si protřídí své šatní skříně a zároveň podpoří dobrou věc! :-)

              Tým ZŠ Mukařov

          • Informace ze školní jídelny (úterý 22.4.- pátek 25.4.)
            • Informace ze školní jídelny (úterý 22.4.- pátek 25.4.)

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

              bohužel Vás musíme informovat, že personální oslabení zaměstnanců ŠJ z důvodu nemocí nadále přetrvává, a proto bude jídelna i v příštím týdnu vařit pouze jedno jídlo.

              Všichni strávníci s volbou oběda, který je zrušen, zůstávají stále přihlášeni k obědu, který se vaří. Jestli si přejete se v tyto dny ze stravování odhlásit, můžete tak učinit dle standardních pravidel: odhlášení v systému strava.cz je možné do 14 hod. předchozího dne, v den výdeje nejpozději do 7:30 SMS na číslo 733 179 457, emailem, telefonicky.

              • 22.4.     Rajská omáčka, masové kuličky, těstoviny
              • 23.4.     Segedínský guláš, houskový knedlík s mrkví
              • 24.4.     Vepřové rizoto, sýr, okurka
              • 25.4.     Čočka na kyselo, Davelský párek, cibulka, okurka

              Děkujeme za pochopení. 

              Vedení školy

          • Přihláška na cyklistický kurz pro žáky 7. ročníku
            • Přihláška na cyklistický kurz pro žáky 7. ročníku

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

              pro žáky 7. ročníku pořádáme cyklistický kurz.

              Termín: 09. - 11.06.2025

              Ubytování: Kemp Lávka Chocerady – leží přímo u řeky Sázavy asi 35 km od Prahy.

              Cena: za 3 dny/2 noci kurzu – celkem 2 100,- Kč

              CENA ZAHRNUJE: pobyt + stravu (5 jídel/1 den; 1. den začínáme večeří, 3. den končíme snídaní), základní pojištění úrazu

              CENA NEZAHRNUJE: stan, kolo, pojištění kola, osobní útraty žáků (celkem s sebou cca 300 Kč)

              NUTNÉ: vlastní kolo a vlastní stan, láhev na pití

              Pokyny k platbě záloh

              • Číslo účtu: 2701980426/2010
              • Specifický symbol: 777
              • Variabilní symbol: dle čísla přiřazeného školou (viz lístek od třídního učitele)
              • Cenu je možné zaplatit ve dvou splátkách, a to zálohu ve výši 1 000 Kč do 23.04.2025 a do 16.05.2025 doplatek 1 100,- Kč, příp. jednou platbou do 23.04.2025 ve výši 2 100 ,- Kč.
              • Vzkaz pro příjemce: Jméno a příjmení žáka CK

              Více informací o kurzu naleznete v přihlášce na odkazu níže.

              Pokud byste si nemohli z ekonomických důvodů výjezd pro dítě dovolit, můžete využít dávku mimořádné okamžité pomoci nebo požádat ředitele školy o snížení či prominutí ceny (e-mail: daniel.bartak@zsmukarov.cz, žádost je nutné řádně odůvodnit, do předmětu uveďte: Žádost o snížení/prominutí ceny cyklistického kurzu). 

              Příhlášku vyplňte do 23.04.2025

              U odjezdu žáci odevzdají bezinfekčnost (odkaz na pdf soubor ZDE, odkaz editovatelnou verzi dokumentu ZDE), kartičku pojištěnce. 

              Odkaz na bezpečnostní řád cyklistického kurzu ZDE.

              Těšíme se na nová dobrodružství a skvělé zážitky. :-)

              Vedení školy

          • Výsledky dotazníkového šetření MAPA ŠKOLY
            • Výsledky dotazníkového šetření MAPA ŠKOLY

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci,  

              děkujeme všem, kteří se zapojili do sdílení své zpětné vazby v rámci dotazníkového šetření MAPA ŠKOLY. Celková účast na dotazníkovém šetření za kategorii rodičů byla 39 %. Této účasti odpovídá i objektivnost získaných výsledků. Účast žáků 1. stupně se vyšplhala na 80 % a 2.stupně na 76 %. 

              Jak se s výsledky dotazníkového šetření pracovalo/ pracuje? 

              • Uspořádání mimořádné pedagogické rady na téma zhodnocení výsledků dotazníkového šetření MAPA ŠKOLY – seznámení pedagogických pracovníků s výsledky šetření. 
              • Zpětná vazba jednotlivým vyučujícím i úseku provozních zaměstnanců. 
              • Seznámení s výsledky dotazníkového šetření zřizovatele (Radu obce Mukařov). 
              • Výsledky tohoto dotazníkového šetření se promítnou také do strategického plánu rozvoje školy ZŠ Mukařov. 

              Vaše postřehy a doporučení jsou pro nás důležité a pomáhají nám školu dále rozvíjet. Níže přinášíme shrnutí nejčastěji zmiňovaných témat – jak těch pozitivních, tak i oblastí, kde je zjevný prostor ke zlepšení. 

              Co respondenti dotazníkového šetření nejvíce oceňují: 

              • Zlepšující se prostředí naší školy – nové výukové pomůcky, odpočinkové a relaxační zóny pro žáky, péčewellbeing naší školy za podpory ŠPP (Školního poradenského pracoviště).  
              • 80 % žáků uvedlo, že je ve škole nějaká osoba, které důvěřuje natolik, že by se na ni bez obav obrátil/a se svým problémem anebo žádostí o důvěrnou radu. 
              • 74 % žáků uvedlo, že se jim ve škole pracuje a učí spíše dobře anebo skvěle bez problémů .
              • Otevřenost vedení školy a důvěryhodnou komunikaci. 
              • Kamarádské vztahy mezi žáky v rámci tříd. 
              • Úroveň anglického jazyka – ta je vnímána jako nejpřínosnější (i s ohledem na výuku s rodilými mluvčími). Mezi nejoblíbenější předměty patří hudební a tělesná výchova. 
              • Školní akce – plesy, jarmarky či výlety jsou vnímány jako silné momenty komunitního života školy. Zejména pak kladné ohlasy na Společenský večer ZŠ Mukařov a Vánoční jarmark. 

              Prostor pro zlepšení: 

              • Zkvalitnění sportovního zázemí pro výuku tělesné výchovy a sportu. 
              • V některých třídách rodiče postrádají systematickou práci s kolektivem, lepší řešení vztahových problémů a neefektivní realizaci třídnických hodin. 
              • Různorodost v oblasti kvality výuky dle daných vyučujících. 
              • Žáci zmiňují potřebu větší empatie ze strany některých vyučujících (méně autoritativního přístupu). 

              Co chceme zachovat a dál rozvíjet? 

              Rádi bychom i nadále podporovali komunitní akce, modernizaci prostředí a individuální přístup pedagogů. Zároveň chceme posílit kvalitu výuky, realizaci třídnických hodin (OSV), připravenost žáků na důležité zkoušky a efektivní komunikaci s rodiči. Zaměříme se také na podporu zdravých vztahů. 

              Děkujeme všem, kteří se do zpětné vazby zapojili. Váš názor je pro nás důležitý. Vážíme si toho, že vám na škole záleží – a společně ji můžeme posouvat dál.  

              Další příležitostí, jak přispět k rozvoji školy, bude zúčastnit se plánované diskuze s externím odborníkem na téma Strategický plán rozvoje školy (podněty ze strany zákonných zástupců), která proběhne 15.5.2025 od 16:30 v jídelně ZŠ Mukařov. Více informací vám sdělí vaši třídní učitelé na třídních schůzkách. 

              Vedení školy 

               

          • Přesun šk. družiny 15.4.2025 15:45 - 17:00 do staré budovy
            • Přesun šk. družiny 15.4.2025 15:45 - 17:00 do staré budovy

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

              z důvodu konání třídních schůzek bude v úterý 15.4.2025 přemístěna školní družina v době 15:45 - 17:00 z kontejnerové přístavby do staré budovy.    

              Pro vyzvednutí dětí využijte vchod z boku staré budovy (od haly), na dveřích bude umístěna informační cedule s telefonním číslem, na které budete volat pro vyzvednuté svého dítěte. Žádáme o důsledné dodržení času konce družiny (tzn. do 17:00).         

              Děkujeme za pochopení.

              Zároveň Vám přejeme příjemné prožití nadcházejících velikonočních svátků.

              Pedagogický tým ZŠ Mukařov

          • Informace ze školní jídelny (pondělí 14.4. - středa 16.4.)
            • Informace ze školní jídelny (pondělí 14.4. - středa 16.4.)

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

              vzhledem k velkému personálnímu oslabení zaměstnanců ŠJ z důvodu nemocí bude jídelna v příštím týdnu vařit pouze jedno jídlo.

              Všichni strávníci s volbou oběda, který je zrušen zůstávají stále přihlášeni k obědu, který se vaří. Jestli si přejete se v tyto dny ze stravování odhlásit, můžete tak učinit dle standardních pravidel: odhlášení v systému strava.cz je možné do 14 hod. předchozího dne, den výdeje nejpozději do 7:30 SMS na číslo 733 179 457, emailem, telefonicky.

              • 14.4.2025    Vepřový guláš po srbsku, těstoviny
              • 15.4.2025    Kuřecí kung-pao, kurkumová rýže
              • 16.4.2025    Velikonoční nádivka, pečené kuře, brambory m.m.

              Děkujeme za pochopení.

              Vedení školy

          • Přihláška na vodácký kurz pro 9. ročník
            • Přihláška na vodácký kurz pro 9. ročník

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci, 

              vyplněním tohoto formuláře dokončíte závazné přihlášení svého dítě na vodácký kurz pro 9. ročník ZŠ Mukařov. Předpokladem pro vyplnění přihlášky je uhrazení zálohy ve výši 1000 Kč do 27.3.2025.

              Veškeré informace jsou uvedeny níže.  

              Termín: 3. - 6.6. 2025 (úterý až pátek) 

              Odjezd tam: 3.6.2025 v 8:40h vlakem - sraz na nádraží Říčany v 7:50h

              Odjezd zpět: 6.6.2025 z kempu Zlatá Koruna objednaným autobusem před ZŠ Mukařov – předpokládaný čas příjezdu 18:00h.

              Cena:  za 4 dny / 3 noci kurzu – 3 800,- Kč 

              CENA ZAHRNUJE: dopravu vlakem tam a autobusem zpět, stravování formou polopenze, poplatky za ubytování ve vodáckých tábořištích a kempech ve vlastních stanech, doprovodné vozidlo – přeprava osobních věcí během dne, zapůjčení lodí včetně nutného vybavení (pádla, vesty, barely), služby vodáckých instruktorů s certifikátem MŠMT po celou dobu akce, pojištění klientů u Kooperativa

              CENA NEZAHRNUJE: osobní útraty studentů, oběd, výlety a návštěvy památek/muzeí 

              STORNOPODMÍNKY:

              • při odhlášení v termínu 14.4.-11.5.2025 žák zaplatí 20% z celkové ceny kurzu,
              • v termínu 12.5. - 26.5.2025 žák zaplatí 50 % z celkové ceny kurzu,
              • v termínu 27.5. - 3.6.2025 žák zaplatí 100 % ceny kurzu.

              V případě odhlášení ze zdravotních důvodů, doloženého lékařskou zprávou, bude případ posuzován individuálně.

              NÁVRH PROGRAMU: 

              1. den: Přesun do kempu Branná, základní vodácký výcvik2. den: Přesun zajištěným busem do Vyššího Brodu a následně sjezd řeky Vyšší Brod – kemp Branná (21 Km)

              3. den: sjezd řeky kemp Branná – Český Krumlov (kemp Nové Spolí). Odpolední program - prohlídka Českého Krumlova

              4. den: Sjezd nejatraktivnějšího úseku Vltavy, Český Krumlov – Zlatá Koruna (17 km)

              Pokyny k platbě:  

              • Číslo účtu: 2701980426/2010 
              • Specifický symbol: 999 
              • Variabilní symbol: dle čísla přiřazeného školou (viz lístek od třídního učitele) 
              • Vzkaz pro příjemce: Jméno a příjmení žáka, třída, VODA    

              Prosíme uhraďte: - zbývající částku 2 800,-Kč uhraďte do 14.4.2025.

              Více informací o kurzu naleznete v přihlášce na odkazu níže. Pokud byste si nemohli z ekonomických důvodů výjezd pro dítě dovolit, můžete využít dávku mimořádné okamžité pomoci nebo požádat ředitele školy o snížení či prominutí ceny (e-mail: daniel.bartak@zsmukarov.cz), žádost je nutné řádně odůvodnit, do předmětu uveďte: Žádost o snížení/prominutí ceny vodáckého kurzu).

              Příhlášku vyplňte do 14.04.2024.

              V den odjezdu prosím odevzdejte vyplněný formulář o bezinfekčnosti (odkaz na pdf soubor ZDE, odkaz editovatelnou verzi dokumentu ZDE)

              Těšíme se na nová dobrodružství a skvělé zážitky.

          • Zkrácení výuky 08.04.2025 na 1. stupni z důvodu konání zápisu
            • Zkrácení výuky 08.04.2025 na 1. stupni z důvodu konání zápisu

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

              z důvodu konání zápisu budoucích prvňáčků bude v úterý 08.04.2025 zkráceno žákům 1. stupně vyučování na 4 vyučovací hodiny.  Vyučování žáků 1. stupně skončí v 11:50.

              Školní družina funguje v běžném režimu od 11:50 do 17:00 hod.

              Děkujeme za pochopení. 

              Vedení školy

          • Třídní schůzky 15.04.2025
            • Třídní schůzky 15.04.2025

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

              zveme Vás na třídní schůzky, které se budou konat v úterý 15.4.2025

              • 1. stupeň - od 16:00 h.
              • 2. stupeň – od 17:00 h.

              O případných změnách v organizaci vás budou kontaktovat třídní učitelé (např. změna formy třídních schůzek). Časy jsou takto rozděleny, aby bylo zajištěno hlídání mladších žáků a také aby se předešlo problémům s parkováním.

              Přesto Vás prosíme, abyste pokud možno parkovali ve větší vzdálenosti od školy a předešli jsme dopravnímu kolapsu. Děkujeme.

              Pedagogický tým ZŠ Mukařov

          • Informace k organizaci a průběhu zápisu pro školní rok 2025 / 2026
            • Informace k organizaci a průběhu zápisu pro školní rok 2025 / 2026

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci žáků budoucího 1. ročníku,  

              připravili jsme pro Vás informace (Informace_k_organizaci_a_prubehu_zapisu_2025_2026.pdf), které si důkladně prostudujte. Zahrnuty jsou také informace o odkladu. V případě nejasností nás kontaktujte.  

              Stručné shrnutí  

              • Přijímáme děti ze školského obvodu Mukařov, Babice a Doubek
              • Od 01.04. 2025 8:00bude na stránkách Elektronická přihláška 
              •  Vyplněnou přihlášku + rodný list dítěte doručíte škole v termínu od 08.04.2025 do 15.04.2025  jedním ze 4 uvedených způsobů (ideálně při neformální části zápisu) - toto je povinné i pro žadatele o odklad povinné školní docházky  
              • Zápis se týká také dětí z Ukrajiny  
              • 08.04.2025 od 13:00 do 18:00 proběhne neformální část zápisu s pohádkovými postavami. Na závěr bude možnost vyfotografovat vašeho předškoláka v tematickém fotokoutku s památečním snímkem z polaroidu. Děti obdrží pamětní list a malý dárek od současných žáků naší školy. Děti s trvalým pobytem v Babicích se dostaví do Babic, všechny ostatní do Mukařova.  
              • Čas pro neformální část zápisusi můžete rezervovat přes odkaz, který Vám odešleme na e-mail 04.04. ve 20:00, pokud Elektronickou přihlášku vyplníte do04.04. 8:00.  

              Informace týkající se přípravné třídy budou zvejněny až po udělení souhlasu se zřízením přípravné třídy Krajským úřadem Středočeského kraje. 

               

              Těšíme se na Vás a Vaše děti  

              Ing. Daniel Barták, MBA, ředitel školy  

                 

              Přílohy  

              Manual_pro_posouzeni_skolni_pripravenosti_2025_2026.pdf 

              Desatero_pro_rodice_deti_predskolniho_veku.pdf 

              Jak_muzete_pomoci_svym_detem_pred_nastupem_do_skoly.pdf 

              Zadost_o_odklad_povinne_skolni_dochazky_2025_2026.docx

          • Pyžamový den – 28. března 💤
            • Pyžamový den – 28. března 💤

            • V pátek 28. března nás čeká Pyžamový den! Přijďte do školy ve svém oblíbeném pyžamu, overalu nebo noční košili a užijte si den v pohodovém duchu.

              Tento den je propojený i s tradiční akcí Noc s Andersenem, která podporuje dětské čtenářství a připomíná význam pohádek a knih. Co může být lepšího než spojit to s pohodlným oblečením? 📖✨

              Zapojte se a užijme si společně netradiční školní den! 😊

              Žákovský parlament ZŠ Mukařov

          • Ponožkový den – 21. března 🧦
            • Ponožkový den – 21. března 🧦

            • V pátek 21. března si připomeneme Světový den Downova syndromu, který se symbolicky slaví právě tím, že si lidé oblékají nesourodé ponožky. Tento den upozorňuje na důležitost přijetí, porozumění a podpory lidí s Downovým syndromem.

              Proč právě ponožky? 🧦

              Lidé s touto genetickou odlišností mají tři kopie 21. chromozomu, který svým tvarem připomíná právě ponožky. Proto se nošením dvou rozdílných ponožek vyjadřuje podpora a solidarita.

              Zapojit se může každý, účast je dobrovolná – stačí si 21. března obout dvě různé ponožky a ukázat, že na odlišnosti je něco krásného! 💙

              Žákovský parlament ZŠ Mukařov

          • Příprava na rekonstrukci staré budovy – dočasné přemístění šaten SB
            • Příprava na rekonstrukci staré budovy – dočasné přemístění šaten SB

            • Vážení rodiče, milí žáci,

              v rámci plánované rekonstrukce staré budovy (SB), která proběhne během letošního léta, bylo nutné posoudit stav stavebních konstrukcí šaten a kotelny. Zjištěný stav šaten je dlouhodobě nevyhovující, a proto jsme se rozhodli přistoupit i k jejich rekonstrukci. Ta musí proběhnout ještě před začátkem stavebních úprav naplánovaných na léto 2025.

              Aby mohly proběhnout nezbytné stavební zásahy, bude nutné dočasně přemístit šatny do prostoru chodby v přízemí staré budovy. Přestěhování skříněk proběhne v pátek 14.3.2025 od 13:00. Prosíme všechny žáky z tříd umístěných ve staré budově, aby si do té doby vyklidili své skříňky a odnesli veškeré osobní věci  – skříňky musí zůstat úplně prázdné. Od pondělí budou všichni žáci SB vstupovat do budovy bokem.

              Děkujeme za spolupráci a omlouváme se za případné komplikace. 

              Vedení školy

          • Školní e-shop znovu otevřen!
            • Školní e-shop znovu otevřen!

            • Vážení zákonní zástupci, milí rodiče, 

              i letos pro Vás máme skvělou zprávu. Naše škola má vlastní volnočasovou kolekci oblečení plnou mikin, triček, batohů, čepic a dalších kousků se školním logem. E-shop je znovu otevřen a letos obsahuje mnoho novinek! Nabídku najdete na tomto odkazu: https://www.kraloveskoly.cz/zsmukarov/

              Objednávání je již spuštěno a bude možné až do: 02.04.2025. Tento den se e-shop uzavře. Poté se všechny zaplacené objednávky naráz vyrobí a budou odeslány k Vám domů.

              S pozdravem a přáním krásného dne,

              vedení školy

          • Informace
            • Informace

            • Vážení rodiče, žáci a zaměstnanci,

              dne 6. 3. 2025 se na naše zaměstnance obrátilo několik žáků s podnětem týkajícím se obav o bezpečí. Škola situaci bezodkladně řešila v souladu s interními postupy a byla přivolána Policie ČR k prověření okolností.

              Po provedeném šetření bylo zjištěno, že žádné nebezpečí nehrozí a situace byla řádně objasněna. Bezpečnost našich žáků a zaměstnanců je pro nás prioritou, proto jsme postupovali s maximální opatrností a ve spolupráci s příslušnými orgány.

              Děkujeme za vaši důvěru.

              Vedení školy

          • Matematický klokan - 21.3. 2025
            • Matematický klokan - 21.3. 2025

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

              stejně jako v předešlých letech, tak i v tomto roce se naše škola účastní mezinárodně koordinované soutěže Matematický klokan. Jedná se o soutěž pro široké spektrum zájemců, jejímž hlavním cílem je popularizace matematiky. Letošním termínem konání je pátek 21.3.2025.

              Soutěž získala u žáků i učitelů velkou oblibu zejména proto, že je určena všem žákům a že učitelům nabízí možnost srovnání nejen výsledků, ale i trendů ve vyučování matematiky. Fascinující je také vědomí, že ve stejnou dobu usedá k řešení testu v Evropě více než jeden milion dětí. 

              Pořadatelem v ČR je Jednota českých matematiků a fyziků ve spolupráci s Katedrou matematiky PdF UP a Katedrou algebry a geometrie PřF UP v Olomouci. 

              Žáci základních škol se zúčastňují v kategoriích: Cvrček (2. - 3. roč.), Klokánek (4. - 5. roč.), Benjamín (6. - 7. roč.) a Kadet (8. - 9. roč.).

              Ve všech kategoriích soutěžící řeší soubor testových úloh ve stanoveném čase, přičemž vybírá jednu z pěti nabízených možností řešení. Úlohy jsou seřazeny ve třech skupinách podle obtížnosti, za správnou odpověď získává soutěžící 3, 4 nebo 5 bodů, za špatnou odpověď se mu jeden bod strhává. Aby soutěžící nedosahovali záporných výsledků, dostávají do vínku takový počet bodů, kolik je v kategorii úloh.

              Všem účastníkům přejeme mnoho úspěchů v řešení.

              Za organizátory Mgr. Pavlína Bartáková (I. stupeň) a Ing. Lenka Hejduková (II. stupeň)

          • Noc s Andersenem 28.3.2025 - přespání ve škole
            • Noc s Andersenem 28.3.2025 - přespání ve škole

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

              v letošním roce se opět otevřou žákům brány školy ve večerních hodinách v rámci mezinárodní akce Noc s Andersenem

              Akce se uskuteční 28.03.2025. Žáci do školy přicházejí v pátek v 18 hodin a mohou ve škole přespat do sobotního rána (vyzvednutí v 8:00 - 8:30 nebo mají lísteček, že mohou samostatně odejít; později již nebude zajištěn pg. dohled). 

              Noc s Andersenem je mezinárodní akce, při níž knihovny, školy, kluby či dětské domovy v Čechách, v Evropě, ale také v zámoří jednou ročně, vždy ve stejný čas, otvírají své brány také v noci, aby děti, vybavené polštářky a spacáky, mohly naslouchat čtení pohádek.

              V letošním roce jsme pro žáky připravili v sále mukařovské Sokolovny představení divadelního spolku Ústav úžasu  https://ustavuzasu.cz/. Tento rok se akce primárně věnuje rytíři krásného slova Jiřímu Žáčkovi, 220. narození H.CH. Andersena nebo spisovatelce J.K. Rowling

              Věříme, že si děti stejně jako v loňském roce představení užijí, pobaví se a obohatí o nevšední kulturní zážitek.

              Přihlášku a bližší informace žáci již obdrželi od svých třídních učitelů.

              Tým ZŠ Mukařov

          • Změna organizace školního roku + ředitelské volno 9.5.2025
            • Změna organizace školního roku + ředitelské volno 9.5.2025

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci, 

                    rádi bychom vám oznámili důležitou zprávu týkající se tohoto školního roku. V létě 2025 proběhne druhá etapa rekonstrukce staré budovy spočívající ve vybudování vzduchotechniky, výměně sítí elektrické energie a modernizací interiéru budovy. Z plánovaného objemu prací a z časového harmonogramu předloženého zhotovitelem vyplývá, že není možné provést veškeré stavební úpravy během prázdnin. Bude tedy nutné zažádat MŠMT o změnu organizace školního roku. 

                   Žádost o změnu se bude týkat období 16.6.2025 až 27.6.2025 včetně. Dále od 1.9.2025 do 5.9.2025 včetně. Školní rok 2024/25 ukončíme v pátek 13.6.2025 předáním vysvědčení žákům. Následující školní rok 2025/2026 zahájíme 8.9.2025.  Změna se dotkne všech žáků ve všech ročnících s výjimkou detašovaného pracoviště v Babicích (jehož se stavební úpravy nedotknou a je tedy možné pokračovat ve výuce do konce roku bez omezení). Dále dne 9.5.2025 bude čerpáno ředitelské volno z organizačních důvodů v souladu s platnou legislativou.   

                  Změna v organizaci školního roku se nedotkne plnění výstupů stanovených ve školním vzdělávacím programu Základní školy Mukařov. 

                 Uvědomujeme si, že se jedná o delší časový úsek, který může zkomplikovat situaci zejména rodičům mladších dětí, proto škola nabídne přiměřené zabezpečení žáků 1.stupně (vycházky, výlety, četba, návštěva knihovny apod). Zájem o zaopatření budete moci vyjádřit formou dotazníku v průběhu měsíce dubna. Zákonným zástupcům budoucích prvňáčků a nulťáčků odešleme dotazník až po ukončení přijímacího řízení. V odpoledních hodinách bude fungovat školní družina beze změny. Školní jídelna bude pro přítomné žáky i externí strávníky fungovat také beze změny do 27.6.  

                  Se zhotovitelem i obcí byly diskutovány různé varianty průběhu rekonstrukce, ale vzhledem k nutnosti kompletního vyklizení celé staré budovy není organizačně možné dokončit školní rok ve standardním režimu.  

              Věříme, že to společně zvládneme. Děkujeme za pochopení a spolupráci. 

              Vedení školy 

          • Připomínka: Zapojte se do rozvoje naší školy – anonymní dotazník pro rodiče
            • Připomínka: Zapojte se do rozvoje naší školy – anonymní dotazník pro rodiče

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

              rádi bychom vám připomněli, že dotazníkové šetření MAPA ŠKOLY je otevřené už jen do dnešních 23:59 ⏳. Pokud jste jej ještě nevyplnili, máte poslední možnost se zapojit. Přístupové údaje vám byly zaslány v pondělí prostřednictvím informačního systému EDUPAGE.

              Děkujeme, že si najdete čas na vyplnění 🙏 – vaše zpětná vazba je pro nás velmi důležitá a pomůže nám zlepšit prostředí školy 🏫✨.

              Děkujeme za spolupráci.

              Vedení školy

    • Kontakty

      • Základní škola Mukařov, příspěvková organizace
      • skola@zsmukarov.cz (e-mail pro běžnou komunikaci a ISIC), podatelna@zsmukarov.cz (e-mail pro úřední podání). Přílohy elektronické pošty přijímáme ve formátech .doc/.docx, .xls/.xlsx, .pdf, .pdf/A, .jpg, .png, .odt, .ods. Poškozené či zavirované soubory nebudou přijaty k dalšímu řešení.
      • +420 731 449 243
      • Školní 88, 251 62 Mukařov
        IČ: 70986444
        RED-IZO: 600052265
        ISDS: tqtmp2q (datová schránka)
        251 62 Mukařov
        Czech Republic
      • 2701980426/2010
    • Přihlášení