• Novinky

          • Přihláška na lyžařský výcvikový kurz pro 8.ročník
            • Přihláška na lyžařský výcvikový kurz pro 8.ročník

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci, 

              každoročně pro žáky 8. ročníku porádáme lyžařský výcvikový kurz. Tento rok není vyjímkou a v lednu se chystáme lyžovat v Peci pod Sněžkou.

              Termín konání lyžařského kurzu: 05.01.– 10.1.2025

              Cena: za 6 dní/5 nocí kurzu (4 dny lyžování) – 8.900,- Kč

              Ubytování: Pec pod Sněžkou – Vebrovy boudy (chata přímo na sjezdovce)

              CELKOVÁ CENA ZAHRNUJE: skipas, ubytování, stravování formou plné penze, dopravu autobusem k ubytování a zpět, služby lyžařských instruktorů s certifikátem MŠMT po celou dobu akce, pojištění klientů u Kooperativa pojišťovny (pojištění trvalých následků úrazem včetně storna)   

              CENA NEZAHRNUJE: osobní útraty žáků, lyžařské vybavení

               

              Pokyny k platbě záloh:

              • Číslo účtu: 2701980426/2010 
              • Specifický symbol: 0125 (nutný pro správné připsání platby)
              • Variabilní symbol: 4místné osobní číslo žáka přiřazené školou (jako do školní jídelny nebo dle lístku od třídního učitele či u pořadatele kurzu B.Gojové) 
              • Vzkaz pro příjemce: Jméno a příjmení žáka LVK
                • Nejpozději do 21.10.2024: 1.500, - Kč 
                • Nejpozději do 15.11.2024: 4.500, - Kč
                • Nejpozději do 16.12.2024: 2.900, - Kč
              • Celkovou částku 8.900, - Kč můžete uhradit jednou platbou do data 21.10.2024. Pokud byste si nemohli z ekonomických důvodů výjezd pro dítě dovolit, můžete využít dávku mimořádné okamžité pomoci nebo požádat ředitele školy o snížení či prominutí ceny (e-mail: daniel.bartak@zsmukarov.cz, žádost je nutné řádně odůvodnit, do předmětu uveďte: Žádost o snížení/prominutí ceny lyžařského výcvikového kurzu). 

              STORNO podmínky: V případě zrušení zájmu, z jiného důvodu než zdravotního (nutné lékařské potvrzení), jste povinni následovat dané storno podmínky - zrušení: 

              • 90 – 61 dní před začátkem Pobytu je nutné uhradit částku ve výši 40% Souhrnné ceny
              • 60 – 31 dní před začátkem Pobytu je nutné uhradit částku ve výši 80% Souhrnné ceny 
              • 30 – 0 dní před začátkem Pobytu je nutné uhradit částku ve výši 100% Souhrnné ceny

              Závaznou přihlášku vyplňte do 18.10.2024

              Těšíme se na nová dobrodružství a skvělé zážitky.

          • Pomoc ZŠ Krnov, Žižkova 3, zasaženou povodní 
            • Pomoc ZŠ Krnov, Žižkova 3, zasaženou povodní 

            • Vážení a milí rodiče,  

              uplynulo pár týdnů od ničivých povodní, ale bohužel ještě ani zdaleka nejsou v řadě případů škody zažehnány. Jednou z postižených budov je i Základní škola Krnov, Žižkovská 3, která přišla o většinu vybavení, nábytku a učebních pomůcek. 

              Děti u nás ve škole učíme vzájemné pomoci a solidaritě, a proto bychom jim měli jít příkladem. Již před cca 2 týdny jsme ve spolupráci s obcí Mukařov uspořádali sbírku pro obyvatele Krnova, který ničivá povodeň zasáhla. Díky vám byla sbírka úspěšná, za což moc děkujeme.  

              Nedalo mi to, musel jsem reagovat i já sám a spojil jsem se s paní ředitelkou ZŠ Krnov, Mgr. Monikou Ondrovou, která mi popsala, a i prostřednictvím fotografií ukázala, jakou ničivou silou povodeň školu zasáhla. Řekl jsem si, že zkusíme této škole pomoci. Nejvíce by uvítali finanční pomoc, a proto níže uvádím číslo účtu pro všechny, kteří by rádi ZŠ Krnov přispěli. My máme školu suchou a v pořádku, nevnímám to však jako samozřejmost.  

              Níže si dovolím přiložit text od paní ředitelky, fotografie ze školy a také odkaz na jejich webové stránky https://www.zs4krnov.cz/aktuality/povodne-na-nasi-skole, kde jsou uvedeny podrobnější informace.  

              Děkuji všem, kteří přispějí jakoukoliv částkou.    

              Ing. Daniel Barták, MBA, ředitel školy 

               -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

              Povodeň naši školu zasáhla velkou silou. Poničila nám přízemí tří budov (13 učeben, 6 kabinetů, 2 tělocvičny), školní hřiště, přírodní zahradu. Škoda na vybavení jedné učebny je okolo 230 000 Kč, podlahová krytina 110 000Kč (všude jsme museli vytrhat lina). Stihli jsme vynést do poschodí 2 klavíry, pračku, sušičku. Počítače a pomůcky jsme dali na skříně, ale netušili jsme, v jakém množství voda přijde. V roce 1997 tady bylo 20cm vody. Teď jsme měli vodu do výšky 1,20 m, 30 cm bahna všude. Jak voda tekla převrátila skříně, lavice, věci popadali do vody. Když jsem se 16. 9. konečně dostala do školy, ve třídách to vypadalo jako v bubnu pračky. Všechno semleté na hromadě. 

              Moc bychom uvítali finanční pomoc, kterou můžete směřovat na číslo účtu SRPŠ:  277745232/0300 (QR kód k dispozici níže). 

              Peníze by byly použity na nákup lavic, židliček, skříní, tělocvičného nářadí a pomůcek pro žáky. 

              Děkuji. 

              Mgr. Monika Ondrová, ředitelka ZŠ Krnov, Žižkova 3 

          • Spuštění nového modulu Platby v aplikaci EduPage
            • Spuštění nového modulu Platby v aplikaci EduPage

            • Vážení rodiče,

              rádi bychom vás informovali o spuštění nového modulu Platby v aplikaci EduPage. Tento modul vám umožní sledovat a spravovat platby za školní družinu, adaptační kurzy, školu v přírodě, lyžařské výcviky a další školní akce.

              Platby za stravné zatím v tomto modulu nejsou dostupné, protože tyto transakce spravuje jiný systém, který momentálně nelze propojit s EduPage.

              V modulu Platby budete mít přehled o všech předpisovaných částkách a provedených platbách. Platby na účet školy je nutné provádět pod variabilním symbolem vašeho dítěte, který vám byl systémem přidělen.

              Přijaté platby se v EduPage aktualizují obvykle třikrát týdně. Pokud zjistíte jakékoliv nesrovnalosti, neváhejte kontaktovat naši ekonomku, která má správu modulu na starosti.

              V případě potíží s přihlášením se obraťte na zástupkyně ředitele školy. 

              Věříme, že tato inovace bude prospěšná a vítaná pro každého z nás.

              Vedení školy

               

              Ekonomka: Bc.Lenka Zikmundová  

              email: lenka.zikmundova@zsmukarov.cz 

              Návod: Edupage

          • Asistent*ka pedagoga
            • Asistent*ka pedagoga

            • Rádi se věnujete dítěti spíše individuálně, vymýšlíte, jak ho dále rozvíjet, pomáháte druhým (učitelům) v jejich práci? Pak je tato pozice vhodná právě pro Vás.

          • Ředitelské volno 31.10. a 1.11.2024
            • Ředitelské volno 31.10. a 1.11.2024

            • Vážení rodiče a zákonní zástupci,

              rádi bychom vás informovali, že na čtvrtek 31.10. a na pátek 1.11.2024 je z provozních důvodů vyhlášeno ředitelské volno.  Toto volno následuje po podzimních prádzninách. V tyto dny dojde k přerušení provozu školní družiny a školní jídelny.

              Děkujeme za pochopení.

              Ing. Daniel Barták, MBA, ředitel školy

          • Kroužky ve školním roce 2024/2025
            • Kroužky ve školním roce 2024/2025

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

              dovolujeme si vám připomenout, že na webu školy v sekci Žáci a rodice - Kroužky (odkaz ZDE) máte možnost vybírat z široké nabídky kroužků a doučování na naší základní škole. 

              Těšíme se na společná zábavná i naučná odpoledne.

              Vedení školy

          • Formulář k volbě PVP v 8. a 9. ročníku 2024/2025
            • Formulář k volbě PVP v 8. a 9. ročníku 2024/2025

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci žáků 8. a 9. ročníků,

              rádi bychom Vás požádali o vyplnění krátkého formuláře, ve kterém uvedete preference svých dětí při volbě PVP. Během rozdělování do skupin budeme vycházet právě z Vámi uvedeného pořadí, naplněnosti kapacity jednotlivých seminářů a přihlédneme také k dřívějším výsledkům žáků ve výuce. Vezměte prosím v úvahu, že se nemusí dostat na první zvolený předmět. Seřaďte proto dle výběru všech 10 předmětů. Žáci 9. ročníku se nemohou přihlašovat na stejný PVP, jako v předchozím roce. Při uspořádávání předmětů uvádějte na poslední místo PVP, který v minulém roce vaše dítě absolvovalo. Žákům, od nichž neobdržíme odpověď, bude určen předmět dle volné kapacity.

              Dotazník vyplňte nejpozději do pondělí 16.09.2024 do 12:00 hod. Následně bude formulář uzavřen a výsledky vyhodnoceny. Na pořadí, ve kterém od Vás odpovědi obdržíme, nezáleží.

               

              Děkujeme za spolupráci,

              Ing. Daniel Barták, MBA, ředitel

          • Výběr povinně volitelného předmětu v 8. a 9. ročníku 
            • Výběr povinně volitelného předmětu v 8. a 9. ročníku 

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci,  

              i v tomto školním roce jsme pro žáky 8. a 9. ročníků připravili nabídku deseti povinně volitelných předmětů (anotace pod příspěvkem) s dotací 2 výukové hodiny 1x / 14 dnů. Cílem těchto předmětů je pomoci žákům při volbě jejich dalšího kariérového směřování, zjm. na střední školy a učiliště, a to praktickými zážitky a zkušenostmi.  

              Jak bude volba probíhat?  

              • V úterý 10.9. proběhne prezentace povinně volitelných předmětůpro všechny žáky 8. a 9. ročníků (7. a 8. vyučovací hodinu), kde se každý žák seznámí s tématy i vyučujícími PVP.   
              • Na základě této prezentace a anotací (viz níže) je nutné vyplnit formulář, který zveřejníme ve středu 11.9. (v novinkách na webových stránkách školy). Při rozřazování hraje roli také naplněnost kapacity jednotlivých seminářů a přihlédneme také k dřívějším výsledkům žáků ve výuce. Žákům, od kterých neobdržíme odpověď, bude určen předmět dle volné kapacity.  
              • 17.9. se z důvodu rozřazování žáků dle formuláře výuka PVP ruší. 
              • Žáci 9. ročníku se nemohou přihlašovat na stejný PVP, který absolvovali v minulém roce. Není tedy možné absolvovat stejný předmět dvakrát (opakoval by se shodný vzdělávací obsah jako v minulém roce). Cílem PVP je seznámit se s různými obory, což žákům napomůže při volbě budoucího zaměření a výběru střední školy. 

              Budou žáci opět zpracovávat závěrečné práce a prezentace na konci školního roku?  

              • Ano, na základě zpětné vazby od žáků a vyučujících se ukázalo, že systém z předchozích let je efektivní a pro žáky velmi užitečný. Termín pro zveřejnění pokynůk vypracování závěrečné práce stanovujeme na říjen. Díky tomu budou mít žáci dostatek času na zpracování a konzultaci závěrečné práce. Nebude chybět také nepovinný workshop (Microsoft Word a orientace v šabloně při psaní závěrečné práce), který žákům usnadní vypracování závěrečné práce.  
              • Zpracováním závěrečné práce a prezentace se propojí získané znalosti mezi předměty (např. INF + PVP) a zvýší se tím jejich prezentační dovednosti, které jsou na střední škole potřebné. Dále se žáci naučí pracovat na dlouhodobém úkolu v oblasti, která žáka zajímá a je mu vlastní.   

              Děkujeme za spolupráci.   

              Ing. Daniel Barták, MBA, ředitel školy  

                 

              ANOTACE  

              Angličtina naplno(Mgr. Zuzana Beňa)  

              Tento předmět je zaměřen na rozvoj praktických dovedností v anglickém jazyce, se zvláštním důrazem na konverzaci. Žáci se budou zlepšovat v plynulosti, správnosti, výslovnosti a rozšiřování slovní zásoby prostřednictvím různorodých aktivit, jako jsou debaty, simulace situací z reálného života a poslech autentických materiálů. Výuka rovněž zahrnuje gramatická cvičení a nácvik písemného projevu, ale jeho hlavním cílem je posílit schopnost efektivně komunikovat v angličtině v každodenních i profesních situacích.   

              Robotika a programování (Ing. Daniel Barták, MBA, Michaela Smolíková)  

              Předmět robotika a programování rozvíjí a prohlubuje abstraktní, logické a analytické myšlení. Zaměřuje se na řešení složitějších programovacích operací, propojuje dovednosti a znalosti zinformatiky a fyziky. Věnuje se složitějším programovacím jazykům a robotickým pomůckám. Věnuje se také oblasti umělé inteligence jejím využitím i hrozbám.   

              Tvůrčí psaní a literatura(Mgr. Zuzana Zmrhalová, Mgr. Petr Míka)  

              Výuka je určena nadšeným čtenářům a možná budoucím spisovatelům. Seznamuje a prohlubuje povědomí o různých slohových útvarech, literárních žánrech se zaměřením na vlastní tvorbu. Žáci si vyzkouší vystavět napínavý příběh se zajímavým hrdinou, budou hledat paralely s již existujícími autory a díly. Bude poskytnuto mnoho zdrojů inspirace, i ve spolupráci a využitím AI. Během výuky bude nabídnuta i ochutnávka ze světa dramatu, komiksu, v neposlední řadě i neotřelé poezie.  Součástí výuky bude návštěva Muzea literatury v Praze, nabízí se i úzká spolupráce s knihovnou v Mukařově a Říčanech.  Čtenářská gramotnost, porozumění textu, výběr podstatné informace jsou dovednosti, které žáci využijí po celou dobu své pracovní kariéry.  

              Trénink komunikačních dovedností (Mgr. Zuzana Kadeřábková)  

              V tomto předmětu se žáci naučí formou workshopů pokročilejší komunikační techniky, dovednosti a strategie. Trénink se bude věnovat nácviku tzv. soft skills, „měkkých dovedností“, mezi které patří: komunikace a efektivní navazování kontaktů, řešení konfliktů, zásady přijímání a udělování zpětné vazby, vyjednávání, asertivita, prezentační dovednosti, tzv. timemanagement, ale také základy psychohygieny, práce s vlastními emocemi. Tento předmět je určen pro žáky, kteří směřují na střední a později na vysoké školy. Žáky se zájmem o studia humanitních oborů jako je pedagogika, psychologie, sociální služby. Žáky, kteří by chtěli být v budoucnu například učitelé, vychovatelé, lékaři, vedoucí pracovníci, manageři. 

              Ateliér(Mgr. Nikola Bitalová, Michaela Smolíková)  

              Ateliér je koncipovaný jako výtvarná dílna s přesahem do multimediálních technologií. Předmětem výuky je řemeslné zvládnutí základních výtvarných technik - kresba, malba, grafika a jejich další rozvíjení v digitálním procesu. V součinnosti s teorií dějin umění směřuje žáky k estetickému vnímání světa a jeho vlastní, osobité výtvarné interpretaci s ohledem na možnosti individuální realizace.  

              Lesní přírodovědci (Ing. Hana Vanická Ph.D., MBA)  

              Tento předmět zavede žáky do světa lesních dobrodružství, kde se spojí zábava, poznání a nové dovednosti. Během školního roku budou žáci zkoumat zajímavé jevy v přírodě a získají znalosti, které jim pomohou lépe pochopit lesní ekosystémy a složitý svět přírody kolem nás. Žáci se budou učit nejen o lesních zvířatech a rostlinách, ale také budou zkoumat problematiku myslivosti a ochrany přírody. Předmět je vhodný pro všechny zvídavé žáky, kteří mají zájem o přírodu a chtějí se dozvědět více o lesních ekosystémech. Je ideální pro ty, kteří se zajímají o studium humanitních oborů, jako jsou ekologie, biologie, ochrana životního prostředí, ale také pro žáky, kteří by rádi chápali význam a fungování lesů ve společnosti. Předmět je vhodný pro všechny, kteří si chtějí osvojit znalosti, které mohou uplatnit v praxi. Myslíte si, že stromy jsou schopny vzájemné komunikace a propojení? Objevte odpověď na tuto záhadu a mnoho dalších tajemství lesního světa. Stanete se skutečnými lesními přírodovědci, kteří nejen rozumí, chrání a ctí kouzlo lesa, myslivosti a škůdců, ale také jsou schopni tyto znalosti v praxi aplikovat.    

              Chemicko-biologická praktika (Mgr. Radoslava Kulhánková)  

              Předmět Chemicko – biologická praktika navazuje na poznatky získané při výuce chemie a biologie. Podává základní informace o fungování přírody, rozvijí přírodovědné smýšlení, formuje u žáků zodpovědný vztah ke společnosti a k životnímu prostředí, umožňuje rozvoj praktických zkušeností a jejich propojení s teorií. Je i návodem pro výběr budoucího povolání. Předmět je realizován především formou laboratorních prací, zejména s využitím badatelské metody / akreditace MŠMT / a projektu Věda není žádná věda.   

              Pekelná kuchyně (Zuzana Maršálková)  

              Cílem volitelného předmětu Pekelná kuchyně je seznámit žáky teoreticky i prakticky s oblastí gastronomie v rámci budoucí profesní orientace. Kurz je odborně vedený šéfkuchařem školní jídelny Petrem Homolou, který má také bohaté zkušenosti s vařením v restauracích Ambiente a hotelech. Žáci se seznámí s vybavením, chodem a provozem, s hygienou a BOZP při práci v kuchyni, s technologickými postupy výroby potravin a s přípravou studených, teplých i sladkých pokrmů.   

              Devatero řemesel (Josef Minařík)  

              V rámci předmětu se žákům představí několik tradičních řemesel formou výroby drobných výrobků z různých materiálů (dřevo, sklo, kov, plast, nátěrové hmoty atd.). Práce se bude odvíjet dle ročního období a potřeb školy (úprava a oprava areálu školy, tematická výzdoba školy, péče o rostliny atd.) v zimním období využijeme školních dílen, počítačové učebny (3D tisk, případně jednoduché elektronické stavebnice.) Výuka bude zaměřena na rukodělnost, zlepšení jemné motoriky a přípravu na další povolaní řemeslného směru.   

              Sportovní alchymie(Jiří Řemenář, David Volenec)  

              Tento předmět bude obsahovat všeobecný náhled do prostředí sportu. Žáci budou poznávat v průběhu roku spojitosti a zásady v životě sportovce. Výuka bude probíhat také praktickou formou v areálu naší školy, kde si žáci budou aktivně získávat své zkušenosti v praxi. Dále se seznámíme s rolí trenéra a sestavováním tréninkových jednotek. Předmět je vhodný pro individuální a kolektivní sportovce, ale také pro žáky, které sport zajímá a naplňuje. Návazností na tento předmět může být studium sportovního managementu na středních školách a studium trenérských licencí.

               

               

          • Pokyny k adaptačnímu kurzu pro 6.ročník
            • Pokyny k adaptačnímu kurzu pro 6.ročník

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci,  

              již ve ST 11.09.2024 vyrazí všechny čtyři třídy 6. ročníku na svůj adaptační kurz. Níže uvádíme potřebné informace. 

              • Termín:11. 09. - 13. 09. 2024 (středa až pátek, 3 dny/2 noci)  
              • Sraz: 11.09.2024 v 8:30 u školy, odjezd v 9 hodin (strava začíná odpolední svačinou, dětem tedy dejte na cestu větší svačinu. V případě diet - bezlepková, bezlaktozovájiné – není třeba vozit vlastní potraviny – je ale nutné tuto skutečnost dopředu nahlásit svému třídnímu učiteli do pátku 6.9.2024 12:00) 
              • Návrat: 13.09.2024 mezi 16-16:30 dle dopravní situace (oběd před odjezdem v rekreačním středisku) 
              • Doprava: BUS od školy 
              • Místo konání:Juniorhotel Roxana, Dolní Rokytnice 279, Rokytnice nad Jizerou 

              Dokumenty s sebou 

              • kartička zdravotní pojišťovny (stačí kopie) 
              • řádně vyplněná a v den odjezdu podepsaná bezinfekčnost (formulář ke stažení: Potvrzeni_o_bezinfekcnost_AK_20242025.pdf)
              • seznam předávaných léků + dávkování (odevzdat zdravotníkovi Mgr. Barbora Gojová) 

              Další informace(co si vzít s sebou atp.) 

              • jedno malé příruční zavazadlo (batůžek) 
              • jedno zavazadlo označené celým jménem žáka a nepřesahující hmotnost 20 kg přepravované v zavazadlovém prostoru 
              • větší svačinu na první den místo oběda 
              • sportovní oblečení a obuv dle počasí 
              • jednu kombinaci raději teplého oblečení, které je možné ušpinit, poškodit, natrhnout při pohybu v lese 
              • lahev na pití 
              • nepromokavou bundu či pláštěnku 
              • přezůvky, pyžamo, hygienické potřeby (včetně např. repelent, opalovací krém), ručník, mýdlo 
              • charakteristickou věc – něco, co často používám, pojí se s mým koníčkem, věc, která mne charakterizuje (a co nikomu zatím neukazuji) 
              • nutné pravidelné léky, pokud je účastník užívá 

              Počet oblečení prosím volte s ohledem na zvýšenou spotřebu během sportovních aktivit. 

              Další potřeby 

              • časopis nebo knížku, baterku, psací potřeby (pero a pastelky), nůžky, blok, láhev na pití, společenská hra (karty, pexeso apod), sáček na špinavé prádlo,  

              Na cestu 

              • malý batůžek s větší svačinou a pitím 
              • igelitový sáček na případnou nevolnost 

              Nezapomeňte, že prášky proti nevolnosti se musí dát dítěti 30 minut před odjezdem. 

              Ostatní věci dle vlastního uvážení – nedoporučujeme brát s sebou drahé předměty (např. notebook, tablet, šperky atd.). 

              Co se týče mobilních telefonů, velmi oceníme, pokud si je žáci nechají doma a budou se plně věnovat adaptačnímu programu. 

              Pevně věříme, že si žáci, učitelé i lektoři kurz společně užijí. 

              Vedení školy 

          • Školní řád
            • Školní řád

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

              s účinností od 01.09.2024 má naše škola zaktualizovaný školní řád. Najdete ho také v menu - Žáci a rodiče - Administrativa - Dokumenty. 

              Přejeme našim žákům úspěšný začátek nového školního roku 2024/2025.

              Vedení školy

          • Sloučení koncových hodin ve šk. roce 2024/2025 - zkrácení vyučování
            • Sloučení koncových hodin ve šk. roce 2024/2025 - zkrácení vyučování

            • Vážení zákonní zástupci,  

                         rádi bychom vás informovali o sloučení hodin a s tím souvisejícím zkrácením konce vyučování o přestávku (10 minut). Tato změna se týká tříd v tabulce níže. Platnost změny konce vyučování od 4.9.2024 do konce školního roku.  

              Vedení školy 

          • Uzavření vjezdu do areálu školy
            • Uzavření vjezdu do areálu školy

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci, 

              vzhledem k stále probíhajícím stavebním úpravám na staré budově, kterých ukončení se předpokládá ke konci září, je vjezd do areálu školy do odvolání uzavřen. Po tuto dobu bude umožněno parkování na charitní louce naproti hlavnímu vjezdu do areálu školy

              Děkujeme za pochopení

              Vedení školy

          • Harmonogram začátku šk. roku 2024/2025
            • Harmonogram začátku šk. roku 2024/2025

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci,  

              protože se přiblížil začátek nového školního roku, představujeme Vám níže organizaci jeho začátku. 

              Pondělí 2. září 

              • slavnostní zahájení nového šk. roku  
              • žákům budou oznámeny rozvrhy na 1. pololetí (změny vyhrazeny)  
              • žáci se seznámí se školním řádem  
              • je přerušen provoz školní družiny a školní jídelny 

              Žáci 2. - 9. ročníku 

              • zahájí šk. rok ve svých kmenových učebnách v 8:10 
              • výuka končí po 1. výukové hodině, příp. mírně později po skončení úvodního programu třídního učitele; tím je ukončen také pedagogický dohled nad žáky  
              • školní den se žáci nepřezouvají, šatnami pouze procházejí 

              Žáci 1. ročníku, přípravné třídy a jejich rodiče / zákonní zástupci 

              • v Babicích se shromáždí v 8:10 ve své třídě, kde proběhne slavnostní zahájení povinné školní docházky  
              • v Mukařově se shromáždí !!! POZOR !!! v 9:05 !!! POZOR !!! před vstupem do staré budovy, kde proběhne slavnostní zahájení povinné školní docházky (v případě chladnějšího počasí s tím počítejte při volbě oblečení; v případě nepříznivého počasí budete směřováni na jiné místo); následně se přesunou se svými třídními učiteli do učeben  
              • v prvních třídách následně žáčci obdrží "výbavu pro prvňáčka" od školy, jak byla avizována, opatřete je proto školní taškou (aktovkou), aby si mohli věci odnést  
              • žáci přípravné třídy budou mít avizovanou výbavu připravenou ve třídě (neodnášejí si ji) 
              • po skončení přivítání dětí ve třídě si je na dobu nezbytně nutnou odvedou paní vychovatelky a třídní učitelky seznámí rodiče s dalšími náležitostmi, počítejte, prosím, s tím, poté si rodiče odvádí své děti ze školy (popř. mají možnost své dítě vyfotografovat ve třídě apod. - toto je věc dohody s třídní učitelkou a příp. dalšími rodiči)  
              • žáci přihlášení ke šk. stravování obdrží od třídních učitelů čip do školní jídelny - rodiče / zákonní zástupci proti němu složí platbu 120,- Kč (prosíme, mějte připravenou přesnou částku)  

              Úterý 3. září 

              •  od tohoto dne se již všichni žáci přezouvají, příp. odkládají oblečení v šatnách   
              • rodič žáka 1. ročníku a přípravné třídy mu může pomoci v šatně a doprovodit ho do třídy, kde se s ním rozloučí a opustí školu  
              • probíhá den s třídním učitelem   
                • Výuka na 1. stupni: 4 výukové hodiny (11:50) 
                • Výuka na 2. stupni: 5 výukových hodin (12:45) 
              • žákům bude oznámeno zařazení do skupin AJ, 2. cizího jazyka a M  
              • bude zahájen provoz školní jídelny a školní družiny - vzhledem k jednotnému konci všech ročníků každého stupně může dojít k prodlevám při výdeji stravování ve šk. jídelně; žáci, kteří jsou přijati do šk. družiny jsou převzati z oběda do družiny    

              Středa 4. září 

              • od tohoto dne výuka probíhá podle rozvrhu 

              • rodič žáka 1. ročníku a přípravné třídy mu ještě může pomoci v šatně a doprovodit ho do třídy, další dny už žák zkouší zvládat sám, rodič ho může podpořit ještě do pátku 6.9., od dalšího týdne již zvládají žáci vstup do školy sami 

              Těšíme se na společné školní zážitky. :-) 

              Vedení školy 

          • Rozdělení prvňáčků do tříd ve šk. roce 2024/2025
            • Rozdělení prvňáčků do tříd ve šk. roce 2024/2025

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci, 

              ve školním roce 2024/2025 se budeme s prvňáčky setkávat ve dvou prvních třídách v Mukařově a v jedné první třídě v Babicích. Do které z tříd je zařazeno Vaše dítě, najdete v tabulce níže - žáci jsou uvedeni pod registračními čísly, která jste obdrželi při registraci k zápisu 

              K rozdělování žáčků jsme přistupovali zodpovědně a brali jsme v potaz spoustu faktorů. Jméno třídní učitelky se dozvíte při slavnostním zahájení školního roku 2.9.2024, které proběhne v Babicích v8:10 hodin ve třídě a v Mukařově pak v9:05 hodin, kde se v případě příznivého počasí společně shromáždíme před starou budovou školy, kdyby počasí nepřálo, pak přivítání proběhne také v kmenových třídách v kontejnerové přístavbě.  

              Zároveň v tento den proběhne pro rodiče žáků prvních tříd (a přípravné třídy) v Mukařově informační schůzka. Pro babické děti již schůzka proběhla, ale je možné využít krátké individuální konzultace po dohodě s p. učitelkou. 

              Další informace související s organizací zahájení školního roku budou na webových stránkách také zveřejněny. 

              Na děti se ve škole již moc těšíme, užijte si ještě poslední dny prázdnin! 

              Vedení školy  

               

               

          •  EDITACE 20.8.: Doplňovací volby do pg. komory školské rady 27.8.2024
            • EDITACE 20.8.: Doplňovací volby do pg. komory školské rady 27.8.2024

            • Vážení pedagogičtí pracovníci, (ostatním na vědomí z důvodu povinnosti uveřejnění dálkovým přístupem), 

                 dne 25.8. dojde v souvislosti s ukončením pracovního poměru k uvolnění místa členky šk. rady volené pg. pracovníky Mgr. Jany Hanzlíkové. Vyhlašuji proto doplňovací volby do školské rady na místo členky šk. rady volené pg. pracovníky Mgr. Jany Hanzlíkové. Mandát Mgr. Jany Hanzlíkové zanikne 25.08.2024.

               

                    Volby se v souladu s čl. III.5 Volebního řádu šk. rady (skolska_rada_VR_2021-10.pdfuskuteční jedním hlasováním, a to dne 27.08.2024 od 8:00 do 8:50 ve sborovně (místnost A 103). 

              Volit se bude 1 člen, což je i maximální počet kandidátů, které budete moci vyznačit na hlasovacím lístku. Hlasovací lístek obdržíte po prokázání totožnosti na uvedeném volebním místě, budete mít možnost jej tajně upravit a vhodíte ho do připravené volební schránky. 

               

                    Návrhy na kandidáty se podávají k rukám ředitele školy a je možné zaslat je elektronicky na e-mail podatelna@zsmukarov.cz, nebo podat fyzicky prostřednictvím podatelny, a to do 17.08.2024 včetně. Návrh podává každý kandidát sám za sebe nebo jiná oprávněná osoba s jeho písemným souhlasem. 

               

                    Návrh obsahuje vždy: jméno a příjmení kandidáta, datum narození a trvalé bydliště. Volitelně je možné přiložit také stručný životopis/medailonek, stručný motivační text pro výkon funkce člena ŠR, fotografii. Závěrem pak souhlas s uveřejněním poskytnutých údajů pro účel voleb do ŠR v rozsahu jméno a příjmení, věk, obec trvalého bydliště a všech poskytnutých volitelných příloh na webu školy a v místě konání voleb. 

               

                    Ředitel školy posoudí úplnost splnění formálních náležitostí návrhů a jejich soulad s volebním řádem. Všechny materiály splňující tato kritéria budou uveřejněny nejpozději 7 dní (20.08.2024) před konáním voleb na webu školy v abecedním pořadí příjmení kandidátů. 

              Mandát členů šk. rady vzešlých z předčasných a doplňovacích voleb zaniká nejpozději se zánikem mandátu celé šk. rady (§ 167 odst. 8 školského zákona), tj. 30.11.2024. Výkon funkce je čestný. 

              Přeji Vám dobrou volbu. 

              Ing. Daniel Barták, MBA

              ředitel školy

               

              --------------------------------------------------------------------

              Kandidátní listina 

              pro volby zástupce pedagogických pracovníků do školské rady 

               

              Na základě vyhlášení předčasných voleb do školské rady na místo člena školské rady volené pedagogickými pracovníky Mgr. Jany Hanzlíkové se v termínu přihlásili následující kandidáti: 

               

              Mgr. Simona Kopecká, 26 let, Praha 

              Mgr. Petra Kotrhonzová, 52 let, Mukařov 

               

              Volby sev souladu s čl. III.5 Volebního řádu šk. rady (skolska_rada_VR_2021-10.pdf) uskuteční jedním hlasováním, a to dne 27.08.2024 od 8:00 do 8:50 ve sborovně (místnost A 103). 

              Volit se bude 1 člen, což je i maximální počet kandidátů, které budete moci vyznačit na hlasovacím lístku. Hlasovací lístek obdržíte po prokázání totožnosti na uvedeném volebním místě, budete mít možnost jej tajně upravit a vhodíte ho do připravené volební schránky. 

               

                                                                                          Ing. Daniel Barták, MBA, ředitel školy 

          • Přihláška ke stravování ve školním roce 2024/2025
            • Přihláška ke stravování ve školním roce 2024/2025

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci, milí strávníci, 

                      prázdniny jsou v polovině a s blížícím se začátkem nového školního roku je zapotřebí provést také nové přihlášení ke školnímu stravování pomocí elektronického formuláře (odkaz níže). Tento úkon je nutný z důvodu výkaznictví počtu přihlášených strávníků v novém školním roce. 

               

              Připravili jsme pro Vás souhrnný text na stránce šk. jídelny. Systém objednávání zůstává stejný s výjimkou: 

              • Po 25. dni bude jídelníček uzavřen (kromě srpna, kdy je prodloužen výběr obědů do 29.8.2024) a všem žákům, kteří neprovedli výběr bude automaticky objednán oběd č.1. do výše hotovosti na kontu. V případě, že obědy nechcete přihlašovat automaticky – nutno nahlásit vedoucí školní jídelny, která nebude obědy přihlašovat. 

              Co musím jako rodič udělat, aby moje dítě mohlo od září navštěvovat školní jídelnu? 

               

              • Do 18.8.2024 vyplnit formulář (odkaz ZDE) a do 20.8. provést platbu dle instrukcí na webových stránkách jídelny (odkaz ZDE) 

              Co když moje dítě teprve od 2.9.2024 nastupuje do přípravné nebo první třídy? 

              • Na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v přihlášce k zápisu, obdržíte variabilní symbol a informace k provedení platby (e-mail bude zaslán p. vedoucí jídelny nejpozději do 16.8.2024). Pokud e-mail neobdržíte, kontaktujte vedoucí školní jídelny na tel. čísle 733 179 457. Následně je nutné nejpozději do 15.8.2024 vyplnit formulář (odkaz ZDE) a do 20.8. provést platbu dle instrukcí v obdrženém e-mailu. 

              • Prvňáčkům (resp. rodičům) vydá čip proti platbě (mějte přesně 120,-) třídní učitelka 2. září 2024.

              Ať Vám i v novém školním roce chutná! :-)

                

              Ing. Daniel Barták, MBA  

              ředitel školy

          • Správce budov
            • Správce budov

            • Jste manuálně zruční ke specializovaným pracím při opravách a údržbě budov? 🔨Jste také technicky zdatní, je Vám blízké plánování, organizování a koordinování činností spojených s údržbou a opravami budov? Pak je tato pozice vhodná právě pro Vás! ✅

          • Vychovatel*ka školní družiny
            • Vychovatel*ka školní družiny

            • Rádi pracujete s dětmi 6–12 let, jste energetická, komunikativní a kreativní osobnost s nekonečným zdrojem pozitivní energie? Vymýšlíte zábavný a zároveň vzdělávací program, rádi trávíte čas venku, záleží Vám na dobrém klimatu skupiny? Pak je tato pozice vhodná právě pro Vás.
          • Informace pro rodiče žáků přípravné třídy 
            • Informace pro rodiče žáků přípravné třídy 

            • Co byste měli vědět k přípravné třídě? 

              • Přípravná třída je bezplatná. 
              • Hlavním cílem je připravit děti na první ročník základní školy. 
              • Docházka do přípravné třídy se nezapočítává do povinné školní docházky. 
              • Děti se neklasifikují. 
              • Zohledňujeme individuální možnosti – při veškerých činnostech je přihlíženo k věku a schopnostem dítěte. 
              • Výuka trvá pravidelně v pracovní dny od 8.10 – 11.50 hodin (včetně dopolední vycházky). 
              • Děti mají možnost navštěvovat v odpoledních hodinách školní družinu za poplatek, která bude v provozu do 17 hodin. 
              • Oběd je zajištěn ve školní jídelně, hradí ho rodiče stejně jako v mateřské škole. 
              • Dopolední i odpolední svačinku si děti nosí z domova. 

              Co udělat, než dítě nastoupí do přípravné třídy? 

              • Sledujte web školy, kde budou v průběhu srpna umístěny organizační informace o průběhu prvního školního týdne.  
              • Dle pokynů přihlásíte dítě do školní jídelny.  
              • Přihlašování do školní družiny již proběhlo, je však možné po domluvě s vedoucí vychovatelkou řešit případné přihlašování ještě poslední týden v srpnu. 

              Co budou děti potřebovat v přípravné třídě? 

              Pomůcky, které pořídí škola a zůstávají ve třídě: 

              • grafitové tužky 
              • pastelky 
              • ořezávátko se zásobníkem 
              • gumovací pryž 
              • mazací tabulka 
              • popisovače na mazací tabulku 
              • fixy 
              • nůžky zakulacené 
              • sešity s pomocnými linkami 
              • úkolníček 
              • ubrus 
              • podložka na modelování 
              • vodovky 
              • kelímek na vodu 
              • štětce 
              • hadřík 
              • voskovky 
              • plastelína 
              • tuhé lepidlo 
              • lepicí páska 
              • barevné papíry měkké 
              • temperové barvy 
              • černá tuš 
              • přírodní provázek 
              • špejle 
              • krepové papíry 
              • čtvrtky A4, A3 

              Doporučená výbava, kterou si pořizuje žák (rodina) 

              • aktovka nebo nějaký školní batoh 
              • penál 
              • přezůvky 
              • cvičební úbor v textilním sáčku nebo tašce – tričko, trenýrky/šortky, tepláková souprava, sálová obuv (tenisky, cvičky apod.) + tenisky na hřiště 
              • papírové kapesníky v krabici 
              • 20 ks zakládacích obalů "U" A4 (eurofolií) 
              • krabička + látkový ubrousek na svačinu + láhev na pití 
              • zástěra nebo košile na převlečení 
              • podsedák na židli dle uvážení rodičů 
              • tenisový míček a švihadlo 

              Těšíme se na budoucí nulťáčky. :-)

              Vedení školy 

    • Kontakty

      • Základní škola Mukařov, příspěvková organizace
      • skola@zsmukarov.cz (e-mail pro běžnou komunikaci a ISIC), podatelna@zsmukarov.cz (e-mail pro úřední podání). Přílohy elektronické pošty přijímáme ve formátech .doc/.docx, .xls/.xlsx, .pdf, .pdf/A, .jpg, .png, .odt, .ods. Poškozené či zavirované soubory nebudou přijaty k dalšímu řešení.
      • +420 731 449 243
      • Školní 88, 251 62 Mukařov
        IČ: 70986444
        RED-IZO: 600052265
        ISDS: tqtmp2q (datová schránka)
        251 62 Mukařov
        Czech Republic
      • 2701980426/2010
    • Přihlášení