• Novinky

          • Den otevřených dveří
            • Den otevřených dveří

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

              Den otevřených dveří proběhne následovně

              • v Mukařově ve ST 22.03.2023 v čase 8 - 16 h
              • v Babicích po předchozí domluvě každé úterý v březnu

              Akce je určena zjm. rodičům žáků budoucích prvních ročníků. Během celého dne budete mít možnost nahlédnout do výuky (budou skutečně fyzicky otevřené dveře učeben, ve kterých bude probíhat výuka) a prohlédnout si školu.

              Svoje případné dotazy pak můžete směřovat na vedení školy, které bude po celý den k dispozici. Předesíláme, že ještě není určeno, kdo bude třídním učitelem/kou Vašich dětí.

              Vstup do budovy bude umožněn přes hlavní vchod staré budovy (tj. z boku), kde se zapíšete/odepíšete na recepci.

              Pro domluvení termínu návštěvy v Babicích kontaktujte p. uč. Juříkovou na e-mailu jitka.jurikova@zsmukarov.cz nebo na tel. 724 764 351.

              Zápis bude probíhat po dobu cca. dvou týdnů v dubnu (odlišně může být stanoveno pro žáky z UA), bližší informace uveřejníme v průběhu března. Předběžně si můžete rezervovat termín 18.04.2023, kdy plánujeme realizovat motivační část zápisu.

              Těšíme se na Vás

              Mgr. Lukáš Kohoutek, ředitel

          • Masopustní průvod v Mukařově 21.02.2023 + změna konce vyučování (aktualizováno 09.02.)
            • Masopustní průvod v Mukařově 21.02.2023 + změna konce vyučování (aktualizováno 09.02.)

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci, přátelé školy,

              v úterý 21.02.2023 proběhne v Mukařově (v Babicích až 28.02.2023 dle pokynů, které sdělí p. třídní učitelky) tradiční školní Masopustní průvod, který půjde od školy (10:00) k Obecnímu úřadu v Mukařově (11:00). Výuka začíná standardně ráno v 8:10, avšak v kmenové učebně s třídním učitelem.

              Letos bude průvod laděn na téma povolání. Vítáme ale i vtipné dvojice či tradiční masopustní masky - jeptiška, šašek, myslivec, hasič, kůň, bába s nůší, kominík, nevěsta, ženich, řezník, zvířata... Každý žák se oděje do masky/kostýmu dle svého výběru či třídní dohody.

              Pokud mají žáci hudební nástroje - bubny, trubky, lžíce, pokličky, vařečky, řehtačky, plechovky s hrachem apod., ať si je s sebou vezmou.

              Počítejte s tím, že žáci budou 1 - 2 h venku, a proto je vybavte oblečením přiměřeně počasí.

              Vyučování bude tento den končit následovně:

              • po 4. výukové hodině: 1.A, 1.B, 1.C, 2.A, 2.B., 3.A, 3.B, 3.C, 3.D, 5.A, 8.A, 8.B, 8.C, 8.D
              • po 5. výukové hodině - ostatní třídy (4.A, 4.B., 4.C, 4.D, 5.B, 5.C, 6.A, 6.B, 6.C, 7.A, 7.B, 7.C, 9.A, 9.B, 9.C)

              Prosíme rodiče i žáky o trpělivost při případném zpoždění kvůli frontě na obědech.

              Mgr. Lukáš Kohoutek, ředitel

          • Jarní prázdniny 13. - 17.02.2023
            • Jarní prázdniny 13. - 17.02.2023

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci, milí strávníci,

              připomínáme, že na období 13. - 17.02.2023 jsou pro náš okres stanoveny jarní prázdniny.

              V těchto dnech bude také přerušen provoz školní družiny a školní jídelny.

              Přejeme mnoho hezkých zážitků!

              Vedení školy

          • Vydávání výpisu z vysvědčení 31.01. a pololetní prázdniny 03.02.
            • Vydávání výpisu z vysvědčení 31.01. a pololetní prázdniny 03.02.

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

              vydávání pololetního výpisu z vysvědčení proběhne 31.01.2023. Odpolední výuka standardně proběhne.

              Pololetní prázdniny jsou stanoveny na PÁ 03.02.2023. V tento den bude přerušen provoz školní jídelny a školní družiny.

              Mgr. Lukáš Kohoutek, ředitel

          • Připomínka: Příspěvek na výtvarné potřeby a fond rodičů
            • Připomínka: Příspěvek na výtvarné potřeby a fond rodičů

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

              v návaznosti na dříve vyhlášené vybírání dobrovolného příspěvku na výtvarné potřeby posíláme ještě jednou avízo pro ty, kteří příspěvek zapomněli uhradit (pokud ho hradit nechcete nebo si ho nemůžete z ekonomických důvodů dovolit, pouze informujte třídního učitele, aby si mohl poznačit, že nejde o opomenutí).

              K čemu příspěvek slouží

              Ukazuje se jako efektivnější a úspornější, aby se některé výtvarné potřeby na 1. stupni (zjm. různé typy papírů, protože jinak mají žáci vlastní kufřík s pomůckami) a většina na 2. stupni (např. papíry, tempery, tuš, nůžky, štětce...) kupovaly hromadně a využívaly společně. Dovolujeme si Vás proto požádat o příspěvek 100,- Kč (1. stupeň), resp. 200,- Kč (2. stupeň) na tento hromadný nákup.

              Stejně tak se nám osvědčilo, že v případě pořádání různých akcí pro žáky existuje "fond rodičů", ze kterého je možné v odůvodněných případech přispívat žákům se sociálním znevýhodněním (adaptační kurz, příspěvek na zvýšené náklady při volitelných předmětech, lyžařský kurz,...) nebo na hromadně pořádané akce nad rámec školního vzdělávacího programu (např. sladkosti na Halloween, medaile na olympiádu,...). Zde by na základě zkušenosti měl být dostačující příspěvek 100,- Kč / žáka.

              Celková výše příspěvků

              • 1. stupeň - 200,- Kč / žáka
              • 2. stupeň - 300,- Kč / žáka

              Úhradu proveďte v hotovosti v kanceláři školy (postačí, když peníze přinesou žáci a bude jim vystavena stvrzenka).

              Děkujeme

              Vedení školy

          • Výtěžek Vánočního jarmarku
            • Výtěžek Vánočního jarmarku

            • Výtěžek Vánočního jarmarku pořádaného Žákovským parlamentem dosáhl krásných 37 959,- Kč a 1,50 EUR. Všem dárcům moc děkujeme a připojujeme krátké video z vydařené akce. Prostředky žáci využijí k "adopci na dálku" chlapce z Keni (aby také mohl chodit do školy) a k založení relaxačních zón.

               

          • PF 2023
            • PF 2023

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci, milí žáci, přátelé školy,

              dovolte, abychom Vám popřáli pokojné vánoční svátky a šťastný nový rok 2023.

              Tým ZŠ Mukařov

              PF je linoryt vyrobený v rámci povinně volitelného předmětu Ateliér žáky 8. a 9. ročníku a bude možné ho spolu s dalšími pořídit na Vánočním jarmarku 20.12.2022 16 - 18 h.

          • Změna konce vyučování 22.12.2022
            • Změna konce vyučování 22.12.2022

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

              dne 22.12.2022 proběhnou ve třídách tradiční vánoční besídkynebude se konat standardní výuka dle rozvrhu.

              Progam besídek si organizují žáci se svými třídními učiteli.

              V této souvislosti dochází 22.12.2022 ke změně konce výuky, a to následovně

              • 1. stupeň končí po 4. výukové hodině
              • 2. stupeň končí po 5. výukové hodině

              Z důvodu společného konce celých stupňů počítejte s tím, že žáci navštěvující školní jídelnu se mohou zdržet ve frontě.

              Mgr. Lukáš Kohoutek, ředitel

          • Vánoční jarmark 20.12.2022 16 - 18 h
            • Vánoční jarmark 20.12.2022 16 - 18 h

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci, přátelé školy,

              Žákovský parlament ZŠ Mukařov Vás zve na Vánoční jarmark, který se bude konat 20.12.2022 od 16 do 18 hodinpřízemí staré i nové budovy školy a spojovacím krčku. 

              Můžete se těšit na: 

              • stánky s výrobky žáků, 
              • občerstvení připravené žáky a pedagogy, 
              • prezentace výrobků žáků prakticky zaměřených volitelných předmětů
              • živou hudbu (žáci a pedagogové). 

              Žákovský parlament u příležitosti vánočního jarmarku pořádá sbírku na podporu keňského chlapce jménem June George Okellozařízení relaxačních zón školy pro žáky.

              Těšíme se na Vás!

          • Příspěvek na výtvarné potřeby a do rodičovského fondu
            • Příspěvek na výtvarné potřeby a do rodičovského fondu

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

              protože se ukazuje jako efektivnější a úspornější, aby se některé výtvarné potřeby na 1. stupni (zjm. různé typy papírů, protože jinak mají žáci vlastní kufřík s pomůckami) a většina na 2. stupni (např. papíry, tempery, tuš, nůžky, štětce...) kupovaly hromadně a využívaly společně, dovolujeme si Vás požádat o příspěvek 100,- Kč (1. stupeň), resp. 200,- Kč (2. stupeň) na tento hromadný nákup.

              Stejně tak se nám osvědčilo, že v případě pořádání různých akcí pro žáky existuje "fond rodičů", ze kterého je možné v odůvodněných případech přispívat žákům se sociálním znevýhodněním (adaptační kurz, příspěvek na zvýšené náklady při volitelných předmětech, lyžařský kurz,...) nebo na hromadně pořádané akce nad rámec školního vzdělávacího programu (např. sladkosti na Halloween, medaile na olympiádu,...). Zde by na základě zkušenosti měl být dostačující příspěvek 100,- Kč / žáka.

              Celková výše příspěvků

              • 1. stupeň - 200,- Kč / žáka
              • 2. stupeň - 300,- Kč / žáka

              Prosíme Vás tedy o úhradu těchto příspěvků na třídních schůzkách 10.11.2022 (doneste pokud možno přesnou částku). Kdo se schůzek nemůže zúčastnit nebo nebude mít hotovost, pak zasláním na účet školy

              číslo účtu: 2701980426/2010

              spec. symbol: 1818

              var. symbol: 4místné číslo žáka (jako do školní jídelny)

              vzkaz pro příjemce: Jméno žáka, třída

              Pokud byste si příspěvek nemohli z ekonomických důvodů dovolit, informujte o této skutečnosti třídního učitele.

              Děkujeme

              Vedení školy

               

          • Přesun šk. družiny 10.11.2022 15:45 - 17:00 do staré budovy
            • Přesun šk. družiny 10.11.2022 15:45 - 17:00 do staré budovy

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

              z důvodu konání třídních schůzek bude ve čtvrtek 10.11.2022 přemístěna školní družina v době 15:45 - 17:00 z kontejnerové přístavby do staré budovy. Vchod bude z boku (od haly).

              Děkujeme za pochopení

              Vedení školy

          • Třídní schůzky 10.11.2022
            • Třídní schůzky 10.11.2022

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

              zveme Vás na PREZENČNÍ třídní schůzky, které se budou konat 10.11.2022

              • 1. stupeň - 16:00
              • 2. stupeň - 17:00

              Časy jsou takto rozděleny, aby bylo zajištěno hlídání mladších žáků a také aby se předešlo problémům s parkováním. Přesto Vás prosíme, abyste pokud možno parkovali ve větší vzdálenosti od školy a předešli jsme dopravnímu kolapsu.

              Pedagogický tým ZŠ Mukařov

          • Ředitelské volno 18.11.2022
            • Ředitelské volno 18.11.2022

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

              dne 18.11.2022 bude z provozních důvodů ředitelské volno navazující na státní svátek 17.11.2022.

              V těchto dnech bude také přerušen provoz šk. družiny a šk. jídelny.

              Mgr. Lukáš Kohoutek, ředitel

          • Přihláška na lyžařský výcvikový kurz pro 8. a 9.ročník
            • Přihláška na lyžařský výcvikový kurz pro 8. a 9.ročník

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

              pro žáky 8. a 9. ročníku pořádáme lyžařský výcvikový kurz do Špindlerova mlýna.

              Termín: 06. - 10.03.2023

              Doprava: bus od školy

              Ubytování: Hotel ESPRIT *** Špindlerův mlýn (odkaz ZDE)

              Cena:  za 5 dní/4 noci kurzu  celkem 7 750 Kč

              CENA ZAHRNUJE dopravu autobusem k ubytování a zpět, stravování formou plné penze, služby lyžařských instruktorů s certifikátem MŠMT po celou dobu akce, skipas, pojištění klientů u Kooperativa pojišťovny (pojištění trvalých následků úrazem včetně storna)

              CENA NEZAHRNUJE: osobní útraty žáků, lyžařské vybavení

              Pokyny k platbě záloh

              • Cenu je možné zaplatit ve dvou splátkách, a to zálohu ve výši 3 250.- Kč do 31.10.2022 a do 01.12.2022 doplatek 4 500,- Kč, příp. jednou platbou do 31.10.2022 ve výši 7 750,- Kč.
              • Číslo účtu: 2701980426/2010
              • Specifický symbol: 122211 (nutný pro správné připsání platby)
              • Variabilní symbol: 4místné osobní číslo žáka přiřazené školou (jako do školní jídelny nebo dle lístku od třídního učitele)
              • Vzkaz pro příjemce: Jméno a příjmení žáka LVK

              Je možné, že v důsledku zvyšování cen se i cena kurzu může zvýšit, odhadujeme max. +500 Kč/účastník (cena pohonných hmot, energií, skipasů...). Rozdíl ceny bude případně vyúčtován po skončení kurzu.

              Více informací o kurzu naleznete v přihlášce na odkazu níže.

              Pokud byste si nemohli z ekonomických důvodů výjezd pro dítě dovolit, můžete využít dávku mimořádné okamžité pomoci nebo požádat ředitele školy o snížení či prominutí ceny (e-mail: lukas.kohoutek@zsmukarov.cz, žádost je nutné řádně odůvodnit, do předmětu uveďte: Žádost o snížení/prominutí ceny lyžařského výcvikového kurzu).

              Příhlášku vyplňte do 31.10.2022.

              Těšíme se na nová dobrodružství a skvělé zážitky.

          • ISIC
            • ISIC

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

              rádi bychom Vás informovali, že naše škola vydává svým žákům mezinárodní žákovský průkaz ISIC Školák. Tento průkaz je dobrovolným identifikačním dokladem, který potvrzuje totožnost žáka a jeho příslušnost k naší škole; kromě toho funguje jako mezinárodně uznávaný doklad o školní docházce, akceptovaný ve 130 zemích světa (včetně všech členských zemí EU), a také jako karta využitelná pro zhruba 2.000 různých slev a výhod v ČR.

              Co přináší ISIC Školák vydaný přes naši školu?

              • Funguje jako čipová karta do jídelny.
              • Pro mnohé instituce a veřejné dopravce slouží jako doklad o věku držitele, např. pro získání zlevněného jízdného.
              • Školní průkaz ISIC není potřeba si pořizovat každý rok znovu. Jeho platnost je až pět let od vydání; platnost je také omezena dobou docházky na základní školu.
              • Školní ISIC Školák je levnější! Průkaz stojí jen 350 Kč na celou dobu platnosti (průkaz pořízený mimo školu stojí ročně 500 Kč). V případě ztráty či zničení vystavujeme duplikát za 100 Kč.
              • V ceně průkazu je jeho digitální verze, viz ALIVE APP (Google Play, App Store)

              Co přináší ISIC Školák?

              • Platnost ve 130 zemích světa, více než 125.000 slev po celém světě.
              • Je akceptován dopravci po celé ČR jako potvrzení věku a oprávnění čerpat slevu na jízdném ve výši 50-75 %.
              • Možnost zřízení speciálního celoroční cestovní pojištění UNIQA.
              • Slevy na více než 2.000 místech v ČR:
                • při nákupech, stravování a vzdělávání, v internetových obchodech viz www.isic.cz
                • na vstupném do kulturních institucí
                • na permanentky v lyžařských areálech
                • speciální mobilní tarif od Vodafone
                • na vstupném do světově proslulých kulturně-historických památek
                • v kinech, na koupalištích a dalších zábavních areálech

              NEPŘEHLÉDNĚTE: Jak si průkaz objednat?

              Agendu ISIC na naší škole řeší paní Kociánová na ředitelství školy. Vyplněnou a podepsanou žádost (zákonným zástupcem) Zadost_ISIC_ZS_edit.pdf​​​​​​​ odevzdejte paní Kociánové v kanceláři, nebo třídnímu učiteli.


              Platební podmínky

              Číslo účtu: 2701980426/2010

              Variabilní symbol: 4místné identifikační číslo žáka (jako do školní jídelny)

              Specifický symbol: 91993 (POZOR! nutné pro správné připsání platby)

              Vzkaz pro příjemce: Jméno a příjmení žáka ISIC

              Cena: 350 Kč

              Na e-mail: alena.kocianova@zsmukarov.cz pošlete průkazovou fotografii žáka s informací, že již došlo k úhradě. Doporučujeme použít digitální fotku portrétového typu (lze snadno vyfotit běžným digitálním fotoaparátem nebo mobilem před světlou zdí) nebo zaslat kvalitní sken papírové průkazové fotografie ve formátu jpg. Hotový průkaz s pouzdrem a šňůrkou na krk bude žákům vydán ve škole třídním učitelem.

               

              Mgr. Lukáš Kohoutek
              ředitel

               

               

          • Změna konce výuky 31.10.2022 (Halloween)
            • Změna konce výuky 31.10.2022 (Halloween)

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

              dne 31.10.2022 proběhne na naší škole již tradičně halloweenský program. Žáci jsou zváni, aby dorazili v tradičních i netradičních kostýmech, zapojí se do výzdoby školy a budou mít pro sebe navzájem připravený zvláštní program, který vznikl ve spolupráci s žákovským parlamentem.

              V této souvislosti dochází 31.10.2022 ke změně konce výuky, a to následovně

              • 1. stupeň končí po 4. výukové hodině
              • 2. stupeň končí po 5. výukové hodině

              Z důvodu společného konce celých stupňů počítejte s tím, že žáci navštěvující školní jídelnu se mohou zdržet ve frontě.

              Mgr. Lukáš Kohoutek, ředitel

    • Kontakty

      • Základní škola Mukařov, příspěvková organizace
      • skola@zsmukarov.cz (e-mail pro běžnou komunikaci a ISIC), podatelna@zsmukarov.cz (e-mail pro úřední podání). Přílohy elektronické pošty přijímáme ve formátech .doc/.docx, .xls/.xlsx, .pdf, .pdf/A, .jpg, .png, .odt, .ods. Poškozené či zavirované soubory nebudou přijaty k dalšímu řešení.
      • +420 731 449 243
      • Školní 88, 251 62 Mukařov
        IČ: 70986444
        RED-IZO: 600052265
        ISDS: tqtmp2q (datová schránka)
        251 62 Mukařov
        Czech Republic
      • 2701980426/2010
    • Přihlášení