• Novinky

          • Přihláška ke stravování ve školním roce 2023/2024 
            • Přihláška ke stravování ve školním roce 2023/2024 

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci, milí strávníci, 

                      se začátkem nového školního roku je zapotřebí provést také nové přihlášení ke školnímu stravování pomocí elektronického formuláře (odkaz níže). Tento úkon je nutný z důvodu výkaznictví počtu přihlášených strávníků v novém školním roce. 

               

              Připravili jsme pro Vás souhrnný text na stránce šk. jídelny. Systém objednávání zůstává stejný s výjimkou: 

              • Po 25. dni bude jídelníček uzavřen (kromě srpna, kdy je prodloužen výběr obědů do 29.8.2023)všem žákům, kteří neprovedli výběr bude automaticky objednán oběd č.1. do výše hotovosti na kontu. V případě, že obědy nechcete přihlašovat automaticky – nutno nahlásit vedoucí školní jídelny, která nebude obědy přihlašovat. 

              Co musím jako rodič udělat, aby moje dítě mohlo od září navštěvovat školní jídelnu? 

               

              • Do 25.8.2023 vyplnit formulář (odkaz ZDE) a do 25.8. provést platbu dle instrukcí na webových stránkách jídelny (odkaz ZDE) 

              Co když moje dítě teprve od 4.9.2023 nastupuje do přípravné nebo první třídy? 

              • Na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v přihlášce k zápisu, obdržíte variabilní symbol a informace k provedení platby (e-mail bude zaslán p. vedoucí jídelny nejpozději do 16.8.2023). Pokud e-mail neobdržíte, kontaktujte vedoucí školní jídelny na tel. čísle 733179457. Následně je nutné do 25.8.2023 vyplnit formulář (odkaz ZDE) a do 25.8. provést platbu dle instrukcí v obdrženém e-mailu. 

              • Prvňáčkům a žákům přípravné třídy (resp. rodičům) vydá čip proti platbě (mějte přesně 120,-) třídní učitelka 4. září 2023 

              Ať Vám i v novém školním roce chutná! :-)

                

              Ing. Daniel Barták, MBA  

              ředitel školy

          • Informace pro rodiče žáků přípravné třídy
            • Informace pro rodiče žáků přípravné třídy

            • Co byste měli vědět k přípravné třídě?

              • Přípravná třída je bezplatná.
              • Hlavním cílem je připravit děti na první ročník základní školy.
              • Docházka do přípravné třídy se nezapočítává do povinné školní docházky.
              • Děti se neklasifikují.
              • Zohledňujeme individuální možnosti - při veškerých činnostech je přihlíženo k věku a schopnostem dítěte.
              • Výuka trvá pravidelně v pracovní dny od 8.10 – 11.50 hodin (včetně dopolední vycházky).
              • Děti mají možnost navštěvovat v odpoledních hodinách školní družinu za poplatek, která bude v provozu do 17 hodin.
              • Oběd je zajištěn ve školní jídelně, hradí ho rodiče stejně jako v mateřské škole.
              • Dopolední i odpolední svačinku si děti nosí z domova.

              Co udělat než dítě nastoupí do přípravné třídy?

              • Sledujte web školy a dle pokynů přihlaste dítě do družiny a školní jídelny!

              Co budou děti potřebovat v přípravné třídě?

              Pomůcky, které pořídí škola a zůstávají ve třídě

              • grafitové tužky
              • pastelky
              • ořezávátko se zásobníkem
              • gumovací pryž
              • mazací tabulka
              • popisovače na mazací tabulku
              • fixy
              • nůžky zakulacené
              • sešity s pomocnými linkami
              • úkolníček
              • ubrus
              • podložka na modelování
              • vodovky
              • kelímek na vodu
              • štětce
              • hadřík
              • voskovky
              • plastelína
              • tekuté lepidlo
              • tuhé lepidlo
              • lepicí páska
              • barevné papíry měkké
              • temperové barvy
              • černá tuš
              • přírodní provázek
              • špejle
              • krepové papíry
              • čtvrtky A4, A3

              Doporučená výbava, kterou si pořizuje žák (rodina)

              • aktovka
              • penál
              • přezůvky v látkovém sáčku
              • cvičební úbor v textilním sáčku nebo tašce – tričko, trenýrky/šortky, tepláková souprava, sálová obuv (tenisky, cvičky apod.) + tenisky na hřiště
              • kapsář k zavěšení na lavici
              • papírové kapesníky v krabici
              • rychlovazač A4 s kovovými kroužky (hřbet 20 mm) + 20 ks zakládacích obalů "U" A4 (eurofolií)
              • krabička + látkový ubrousek na svačinu + láhev na pití
              • zástěra nebo košile na převlečení
              • podsedák na židli
              • tenisový míček a švihadlo
              • kufřík na VV (klasický, krabice se nevejdou)

              Organizační informace pro první dny:

              • Přivítání žáčků v pondělí 4.9. v 9:00 na šachovnici před starou budovou školy, v případě nepříznivého počasí proběhne přivítání ve vnitřních prostorách školy.
              • Školní jídelna vaří od úterý 5.9.
              • Provoz školní družiny začíná v úterý 5.9., přihlašování bude probíhat dle instrukcí zveřejněných na webových stránkách školy.

              Vedení školy

          • EDITACE 22.8.: Doplňovací volby do pg. komory školské rady 29.8.2023
            • EDITACE 22.8.: Doplňovací volby do pg. komory školské rady 29.8.2023

            • Vážení pedagogičtí pracovníci, (ostatním na vědomí z důvodu povinnosti uveřejnění dálkovým přístupem), 

                    dne 1.8.2023 došlo v souvislosti s nástupem Ing. Daniela Bartáka, MBA do funkce ředitele školy k uvolnění místa člena šk. rady voleného pg. pracovníky (z důvodu neslučitelnosti podle §167 odst. 2 věta třetí školského zákona). Vyhlašuji proto doplňovací volby do školské rady na místo člena šk. rady voleného pg. pracovníky. Mandát Ing. Daniela Bartáka, MBA zanikl ke dni 31.07.2023. 

               

                    Volby se v souladu s čl. III.5 Volebního řádu šk. rady (skolska_rada_VR_2021-10.pdfuskuteční jedním hlasováním, a to dne 29.08.2023 od 8:00 do 8:50 ve sborovně (místnost A 103). 

              Volit se bude 1 člen, což je i maximální počet kandidátů, které budete moci vyznačit na hlasovacím lístku. Hlasovací lístek obdržíte po prokázání totožnosti na uvedeném volebním místě, budete mít možnost jej tajně upravit a vhodíte ho do připravené volební schránky. 

               

                    Návrhy na kandidáty se podávají k rukám ředitele školy a je možné zaslat je elektronicky na e-mail podatelna@zsmukarov.cz, nebo podat fyzicky prostřednictvím podatelny, a to do 18.08.2023 včetně. Návrh podává každý kandidát sám za sebe nebo jiná oprávněná osoba s jeho písemným souhlasem. 

               

                    Návrh obsahuje vždy: jméno a příjmení kandidáta, datum narození a trvalé bydliště. Volitelně je možné přiložit také stručný životopis/medailonek, stručný motivační text pro výkon funkce člena ŠR, fotografii. Závěrem pak souhlas s uveřejněním poskytnutých údajů pro účel voleb do ŠR v rozsahu jméno a příjmení, věk, obec trvalého bydliště a všech poskytnutých volitelných příloh na webu školy a v místě konání voleb. 

               

                    Ředitel školy posoudí úplnost splnění formálních náležitostí návrhů a jejich soulad s volebním řádem. Všechny materiály splňující tato kritéria budou uveřejněny nejpozději 7 dní (22.08.2023) před konáním voleb na webu školy v abecedním pořadí příjmení kandidátů. 

              Mandát členů šk. rady vzešlých z předčasných a doplňovacích voleb zaniká nejpozději se zánikem mandátu celé šk. rady (§ 167 odst. 8 školského zákona), tj. 30.11.2024. Výkon funkce je čestný. 

               

              Přeji Vám dobrou volbu. 

               

              Ing. Daniel Barták, MBA

              ředitel školy

               

              ---------------------------------------------------------------------------

              Editováno 22.8.2023

              Kandidátní listina

              pro volby zástupce pedagogických pracovníků do školské rady

               

              Na základě vyhlášení předčasných voleb do školské rady na místo člena školské rady volené pedagogickými pracovníky Ing. Daniela Bartáka, MBA se v termínu přihlásili následující kandidáti:

               

              Mgr. Jana Hanzlíková, 53 let, Mukařov

              Mgr. Zuzana Kadeřábková, 32 let, Mukařov

              Mgr. Petra Kotrhonzová, 51 let, Mukařov

               

               

              Volby se v souladu s čl. III.5 Volebního řádu šk. rady (skolska_rada_VR_2021-10.pdf) uskuteční jedním hlasováním, a to dne 29.08.2023 od 8:00 do 8:50 ve sborovně (místnost A 103). 

              Volit se bude 1 člen, což je i maximální počet kandidátů, které budete moci vyznačit na hlasovacím lístku. Hlasovací lístek obdržíte po prokázání totožnosti na uvedeném volebním místě, budete mít možnost jej tajně upravit a vhodíte ho do připravené volební schránky.

               

                                                                                          Ing. Daniel Barták, MBA, ředitel školy

               

               

               

          • ZŠ Mukařov šablony OP JAK
            • ZŠ Mukařov šablony OP JAK

            • Základní škola Mukařov zahájila 1. 7. 2023 realizaci projektu ZŠ Mukařov šablony OP JAK (reg. č. projektu CZ.02.02.XX/00/22_002/0006934).

              Projekt je realizován v rámci Operačního programu Jan Amos Komenský, priorita Vzdělávání, cíl politiky Sociální Evropa, specifické cíle:

              • Zvýšit kvalitu, inkluzivitu a účinnost systémů vzdělávání a odborné přípravy a jejich relevantnosti pro trh práce, mimo jiné i uznáváním výsledků neformálního a informálního učení, s cílem podpořit získávání klíčových kompetencí včetně podnikatelských a digitálních dovedností, a prosazováním zavádění duálních systémů odborné přípravy a učňovské přípravy

              • Prosazovat rovný přístup ke kvalitnímu a inkluzivnímu vzdělávání a odborné přípravě a jejich úspěšnému ukončení, a to zejména v případě znevýhodněných skupin, od předškolního vzdělávání a péče, přes všeobecné vzdělávání a odborné vzdělávání a přípravu až po terciární úroveň, jakož i vzdělávání a studium dospělých, včetně usnadnění vzdělávací mobility pro všechny a přístupnosti pro osoby se zdravotním postižením

               

              V rámci projektu budou realizovány tyto aktivity:

              1. Školní asistent ZŠ

              2. Školní psycholog ZŠ

              3. Vzdělávání pracovníků ve vzdělávání ZŠ

              4. Inovativní vzdělávání žáků v ZŠ

              5. Vzdělávání pracovníků ve vzdělávání ŠD/ŠK

              6. Inovativní vzdělávání účastníků zájmového vzdělávání v ŠD/ŠK

               

              NA PROJEKT BYLA POSKYTNUTA FINANČNÍ PODPORA Z EVROPSKÉ UNIE

          • Učitel*ka INF + ICT koordinátor*ka - 2. stupeň
            • Učitel*ka INF + ICT koordinátor*ka - 2. stupeň

            • Rádi pracujete se staršími žáky, záleží Vám na dobrém klimatu třídy a zároveň chcete pomoci každému dítěti rozvinout klíčové kompetence? Pak je tato pozice vhodná právě pro Vás.

              POŽADUJEME

              ● příslušné pedagogické vzdělání (nebo jeho doplnění v přiměřené lhůtě formou "pedagogického minima")

              ● preferovaná aprobace / zaměření jiného studia: INF, ale i chuť a otevřenost učit něco jiného/dalšího

              ● zájem o práci na klimatu třídního kolektivu (třídnické hodiny apod.)

              aktivizující přístup k výuce (během hodiny více pracují žáci než učitel)

              ● dovednosti pro využívání online výukových nástrojů (nejen pro distanční, ale i prezenční výuku)

              práci s chybou jako zdrojem učebního pokroku

              ● otevřenou komunikaci s rodiči, kolegy i vedením školy

              ● připravenost na spolupráci s asistentem pedagoga


              VÍTÁME

              ● zkušenosti s výukou nové informatiky

              ● bohaté zkušenosti s Microsoft Office

              ● absolvované studium ICT koordinátora

              ● zkušenosti s prvky Explicitní hodiny nebo otevřenost se v nich vzdělávat

              ● zkušenosti s žákovskými portfolii

              ● zkušenosti s badatelsky orientovanou a projektovou výukou


              NABÍZÍME

              ● bohaté digitální učební pomůcky k výuce- iPady, Blue-Boty, Micro:bity, stavebnice Lego Spike Essential a Spike

              ● vlastní notebook

              ● finanční podporu vzdělávání pedagogů

              ● zázemí stabilní instituce

              ● příspěvek na stravování ve školní jídelně, další benefity

              ● výplatní termín k 20. dni v měsíci

              ● pracovní smlouva na dobu 1 roku s následným prodloužením

              ● nástup dohodou, ideálně od 28.8.2023

              ● platové zařazení do 5. platového tarifu, 12. platové třídy a stupně podle let praxe


              V případě zájmu zašlete Váš životopis na e-mailovou adresu: daniel.bartak@zsmukarov.cz

          • Doporučená výbava prvňáčků
            • Doporučená výbava prvňáčků

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

              rádi bychom vás seznámili se seznamem pomůcek pro prvňáčky. Seznam je rozdělen na dvě části, abyste věděli, co bude dětem pořizovat škola a co tedy nemusíte shánět Vy.

              A) Pomůcky, které pořídí škola

              • grafitové tužky
              • pastelky
              • gumovací pryž
              • ořezávátko se zásobníkem
              • mazací tabulka
              • popisovače na mazací tabulku
              • fixy
              • malé pravítko
              • nůžky zakulacené
              • sešity (20 a 16 mm linka)
              • sešity s pomocnými linkami
              • úkolníček
              • sada školních písmen a číslic
              • ubrus
              • podložka na modelování
              • permanentní fix černý
              • vodovky
              • kelímek na vodu
              • štětce – sada
              • hadřík
              • voskovky
              • plastelína
              • tekuté lepidlo
              • tuhé lepidlo
              • lepicí páska
              • barevné papíry měkké – sada

              ----------------------------------------------------

              • tempery – sada – pro třídu 0,5 l
              • černá tuš – do dvojice
              • přírodní provázek – 5 balíčků
              • špejle  10 balíčků/třída
              • krepové papíry  sada/třída
              • čtvrtky A4, A3

              B) Doporučená výbava, kterou si pořizuje žák (rodina)

              Všichni

              • aktovka
              • penál
              • přezůvky v látkovém sáčku
              • cvičební úbor v textilním sáčku nebo tašce – tričko, trenýrky/šortky, tepláková souprava, sálová obuv (tenisky, cvičky apod.) + tenisky na hřiště
              • kapsář k zavěšení na lavici (pouze Mukařov; např. takovýto)
              • papírové kapesníky v krabici
              • obaly na učebnice a sešity
              • blok náčrtníku A4
              • rychlovazač A4 s kovovými kroužky (hřbet 20 mm) + 20 ks zakládacích obalů "U" A4 (eurofolií)
              • krabička + látkový ubrousek na svačinu + láhev na pití
              • zástěra nebo košile na převlečení

              Jen v Mukařově

              • tenisový míček a švihadlo
              • kufřík na VV (klasický, krabice se nevejdou)

              Až po dohodě s třídní učitelkou

              • desky na písmenka a číslice
              • pero
          • Prázdninový provoz školy
            • Prázdninový provoz školy

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

              v průběhu prázdnin bude škola pro žáky i rodičovskou veřejnost uzavřena. Ve škole bude probíhat pouze údržba, rekonstrukce, malování, stěhování apod.

              Pokud nás budete potřebovat kontaktovat, můžete na e-mailu skola@zsmukarov.cz. S ohledem na to, že prakticky všichni čerpáme dovolenou, počítejte až s 3týdenními lhůtami pro odpovědi.

              Školní telefon bude během letních prázdnin v provozu pouze ve dnech 3.-21.7. a 28.8-1.9., vždy od 10:00 do 15:00 hod. Zmeškané hovory nebudou navolávány zpět.

              Nevyzvednutá vysvědčení si bude možné vyzvednout po předchozí domluvě od 21.08.2023

               

              Přejeme Vám hezké prázdniny!

               

              Vedení školy

          • Aplikace EDUPAGE: Kontrola ztrát a nálezů
            • Aplikace EDUPAGE: Kontrola ztrát a nálezů

            • Vážení rodiče, milí žáci,

              prosíme o kontrolu Ztrát a nálezů v aplikaci EduPage. Věci, které nebudou vyzvednuty do 30.6.2023 poputují na charitativní účely.

              Děkujeme.

              Vedení školy

          • Přihláška na adaptační kurz pro 6. ročník
            • Přihláška na adaptační kurz pro 6. ročník

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci žáků 6. ročníku,

              pro žáky 6. ročníku opět pořádáme adaptační kurz, abychom podpořili nastartování zdravých vztahů v nově vzniklých třídních kolektivech. Každá třída bude mít svůj vlastní program a lektora/y a bude s ní třídní učitelka/učitel, bude-li to možné.

              Pro 6. ročník je adaptační kurz obdobou sportovních kurzů, které probíhají v jiných ročnících. V průběhu školního roku není pro 6. ročník aktuálně plánována jiná vícedenní výjezdová akce.

               

              Termín: 06. 09. - 08. 09. 2023  (středa až pátek, 3 dny/2 noci) 

              Doprava: BUS od školy

              Cena:  za 3 dny/2 noci kurzu –  3 650,- Kč  

              Doprava: BUS od školy

              Místo konání:  rekreační areál GARNATAURUS, Kounice 30, 285 23 Vlastějovice.

              Více informací naleznete na www.garnataurus.cz

               

              CENA ZAHRNUJE :  

              • dopravu autobusem na místo a zpět, 
              • ubytování ve vytápěných srubech až pro 8 osob,
              • 5x denně strava, 
              • v den odjezdu snídaně, svačina a oběd (na pátek 8.9. není nutné objednávat oběd)
              • pitný režim, 
              • adaptační program od certifikovaného poskytovatele primární prevence DO SVĚTA,
              • základní pojištění úrazu.

              CENA NEZAHRNUJE: osobní útraty žáků  

               

              Sraz: 06.09.2023 v 8:10 u školy

              Návrat: 08.09.2023 okolo 13:00 ke škole 

               

              Pokyny k platbě záloh

              • Číslo účtu: 2701980426/2010
              • Specifický symbol: 666
              • Variabilní symbol: čtyřmístný VS žáka (poslední čtyřčíslí VS do šk. jídelny) 
              • Pozor, VS a SS jsou klíčové pro správné připsání platby.

              Nejpozději do 25. 07. 2023: 2 000,- Kč

              Nejpozději do 04. 09. 2023: 1 650,- Kč

              Obě zálohy můžete uhradit jednou platbou do 25. 07. 2023: 3 650,- Kč Záloha je nevratná - přihlášení je závazné. V případě závažných zdravotních problémů bude vrácení zálohy posuzováno individuálně. 

              Více informací o kurzu naleznete v přihlášce na odkazu níže.

              Příhlášku vyplňte do 25.07.2023.

              Adaptační kurz je pro nově vzniklé kolektivy velmi důležitý, neboť efektivně napomáhá podpoře zdravých vztahů ve skupině a zrychluje proces adaptace na novou skupinu až o půl roku, což pozitivně ovlivňuje také efektivitu učení.

              Pokud byste si nemohli z ekonomických důvodů adaptační kurz dovolit, můžete využít dávku mimořádné okamžité pomoci nebo požádat ředitele školy o snížení či prominutí ceny (e-mail: kamila.volikova@zsmukarov.cz, žádost je nutné řádně odůvodnit, do předmětu uveďte: Žádost o snížení/prominutí ceny adaptačního kurzu).

               

              Těšíme se na nová dobrodružství a skvělé zážitky

              Vedení školy

          • Změna organizace výuky, provozu školní družiny a školní jídelny na konci šk. roku
            • Změna organizace výuky, provozu školní družiny a školní jídelny na konci šk. roku

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci, 

                

              s ohledem na konec školního roku bude výuka organizována následovně: 

              • ve dnech 26. - 29.06.2022 probíhá program s třídními učiteli a výuka končí poslední hodinou před obědovou přestávkou (vyučování po obědové pauze odpadá)  

              • 30.06. vydávání vysvědčení 

                • výuka končí po 1. výukové hodině, resp. po vydání vysvědčení 

                • ranní školní družina bude zajištěna 

                • provoz školní jídelny a odpolední školní družiny je přerušen 

              • v době letních prázdnin (01.07. - 03.09.) je provoz školní družiny a školní jídelny přerušen 

              • Školní rok 2023/2024 začíná 04.09.2023 

                • zápis do školní družiny a přihlášky do školní jídelny budou probíhat výhradně elektronicky ve dnech 29.8. - 03.09.2023 (pořadí podání přihlášek nehraje roli při jejich posuzování) a pokyny budou uveřejněny samostatně na konci prázdnin 

                • 1. ročník + přípravný ročník 

                  • pokyny k slavnostnímu zahájení povinné školní docházky budou uveřejněny na konci prázdnin 

                  • pokyny pro výbavu žáků budoucího 1. ročníku a přípravné třídy budou uveřejněny samostatně do konce šk. roku (obecně doporučujeme výbavu pořizovat až ke konci prázdnin, kdy probíhá mnoho výhodných akcí, část výbavy dostanou žáci od školy – vše bude upřesněno) 

                • pokyny pro výbavu žáků vyšších ročníků nebudou zveřejňovány, neboť jsou obdobné tomu, co již žáci znají. Speciální pomůcky (kružítka, úhloměry atd.) upřesní na začátku šk. roku třídní učitelé a vyučující jednotlivých předmětů. 

                • 04.09. bude výuka končit po 1. výukové hodině, resp. po proběhnutí všech potřebných úkonů; provoz školní družinyškolní jídelny je tento den přerušen 

                • 05.09. proběhne den s třídním učitelem v době do obědové přestávky dle nového rozvrhu, který bude žákům a zákonným zástupcům oznámen 04.09. 

              Mgr. Kamila Volíková, ředitelka školy 

               

          • Změna organizace výuky ve středu 21.6. v 9.ročníku
            • Změna organizace výuky ve středu 21.6. v 9.ročníku

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

              rádi bychom vás informovali, že v souvislosti s rozlučkovou slavností s žáky 9.ročníků, dochází ve středu 21.6. ke změně konce vyučování v 9. třídách. Konec výuky po 5. vyučovací hodině. 

              Veškeré změny jsou také zaznamenány v informačním systému EDUPAGE.

              Děkujeme za pochopení.

          • Sportovní dny - změna organizace výuky
            • Sportovní dny - změna organizace výuky

            • Vážení rodiče, zákonní zástupci,

              rádi bychom vás informovali, že v týdnu od 19.6. do 23.6. jsme pro naše žáky připravili sportovní dny dle rozpisu níže.

              • 19.6. - Sportovní den pro 1. třídy (konec výuky v 11:50)
              • 20.6. - Sportovní den pro 2. a 3. třídy (konec výuky v 11:50)
              • 21.6. - Sportovní den pro 4. a 5. třídy (konec výuky v 11:50)
              • 22.6. - Sportovní den pro 6. a 7. třídy (konec výuky ve 13:40)
              • 23.6. - Sportovní den pro 8. třídy (1. - 4. vyučovací hodina, dále pokračuje vyučování dle rozvrhu - nedochází ke změně konce vyučování)

              V této souvislosti dojde ke změně organizace výuky - uvedeno v závorkách. Veškeré změny jsou také zaznamenány v informačním systému EDUPAGE.

              Těšíme se na společné zážitky. 

          • Uzavření vjezdu do areálu školy: 05.06. 13:00 - 15:00
            • Uzavření vjezdu do areálu školy: 05.06. 13:00 - 15:00

            • Vážení zákonní zástupci, milí rodiče,

              dovolujeme si vás upozornit, že dnes (v pondělí 05.06.) od 13:00 do 15:00 bude areál školy uzavřený (z důvodu konání Sportovního dne ve školní družině). Nebude tedy možné do areálu vjet, zaparkujte tedy vaše vozidla na vyhrazená parkovací místa mimo areál školy.

              Děkujeme za pochopení.

              Vedení školy

          • Otevření přípravné třídy + zrušení dělení 2. tříd
            • Otevření přípravné třídy + zrušení dělení 2. tříd

            • Základní škola Mukařov ve školním roce 2023/2024 otevře:

              • přípravnou třídu (10 - 15 žáků),
              • 3 první třídy v Mukařově,
              • 1 první třídu v Babicích (max.11 žáků) - sloučení první a třetí třídy.

              Plánované dělení současných 2.tříd bylo zrušeno v důsledku sloučení první a třetí třídy v Babicích.

               

              Vedení školy

          • Pokyny k cyklistickému kurzu
            • Pokyny k cyklistickému kurzu

            • Termín konání: 

              • 05.06. - 09.06.2023 (schůzka ohledně cyklistického kurzu proběhne 1.6.2023 od 16:00 v učebně B105 - Nová budova ZŠ Mukařov - učebna 8.B)

              Místo pobytu

              • Kemp Lávka Chocerady - Areál Chocerady (spaní ve vlastních stanech minimálně po dvou - chlapci a dívky vždy zvlášť)

              Sraz:

              •  5.6.2023 v 8:15 před novou budovou (Následovat bude výběr potřebných dokumentůPředpokládaný odjezd v cca 9:00, stany a vybavení poveze dodávka.)

              Návrat: 

              • 9.6.2023 v 16:00 (počítejte s tím, že čas je orientační, v případě většího prodlení Vám přijde SMS)

              Při odjezdu žák/zákonný zástupce odevzdá: 

              • kopii průkazu zdravotní pojišťovny 
              • potvrzení o bezinfekčnosti (!!! ze dne odjezdu !!!) Bezinfekcnost_cyklo.doc
              • potvrzení o technické způsobilosti kola PROHLASENI_o_zpusobilosti_kola.docx
              • léky, které dítě pravidelně užívá (v takovém případě uveďte jejich přehled, dávkování a způsob užívání, zda může mít dítě léky u sebe) 

              Orientační seznam věcí (přihlédněte k předpovědi počasí) :

              • Cyklistická výbava + výbava pro přespání
              • horské/trekové kolo
              • cyklistickou helmu
              • batůžek vhodný na kolo
              • stan (do dvojice, příp. pro více)
              • karimatku
              • spacák
              • baterku
              • cyklolahev 
              • sluneční cyklistické brýle 
              • cyklistické rukavice (nepovinné)
              • mobil s mapovou aplikací (doporučeno) + nabíječka
              • Výbava na vodu:
              • Správné boty na vodu – ideální jsou boty s plnou špičkou (staré tenisky, neoprenky...), nevhodné jsou sandále, žabky, pantofle, crocsy. 
              • oblečení na vodu do teplého počasí – plavky, kraťasy/sukně/šaty, triko, kšiltovka/klobouk,
              • oblečení na vodu do chladného počasí – tříčtvrteční kalhoty, nebo funkční dlouhé podvlíkačky a kraťasy, tričko, mikinu. Za velmi chladného počasí je nejlepší termoprádlo,
              • pláštěnku nebo nepromokavou bundu,

               

              • Oblečení na pobyt:
                • nepromokavou bundu nebo pláštěnku
                • mikinu
                • větrovku
                • 2x pohodlné uzavřené boty
                • dlouhé kalhoty
                • kraťasy
                • ponožky
                • spodní prádlo
                • tričko s dlouhým rukávem
                • trička s krátkým rukávem
                • teplé ponožky
                • oblečení na spaní
                • plavky
                • sáček na špinavé prádlo

              Množství oblečení volte s ohledem na zvýšenou spotřebu během sportovních aktivit a celodenního programu.

              Hygienické potřeby: 

              • ručník
              • mýdlo, šampón
              • kapesníky
              • zubní pasta a kartáček na zuby
              • opalovací krém
              • repelent (doporučeno)

              Další potřeby:

              • časopis nebo knížku
              • psací potřeby

              Na cestu:

              • oblečení dle počasí
              • malý batůžek se svačinou a pitím

              Obecně platí, že na cyklistickém kurzu se může oblečení ušpinit nebo zničit. Volte proto takové oblečení, jehož případné ztráty nebudete litovat a ani děti se jím nebudou cítit omezeny při svém nasazení v aktivitách. Nedávejte s sebou dětem cenné věci (velké kapesné, notebook, tablet apod.). 

               

              Orientační program:

              1.DEN – 8:15 h sraz u ZŠ Mukařov, v 9:00h přesun do Chocerad, kde děti začínají obědem. Děti si vybalí stany a ubytují se, prohlídka okolí, večeře

              2. DEN – celodenní cyklovýlet

              3.DEN celodenní výlet na vodě – trasa: Sázava – kemp Chocerady

              4.DEN – odpočinkový den – hry, procházka po okolí

              5.DEN – po snídani přesun ke škole

               

               

               

          • Uzavření vjezdu do areálu školy: 30.5. 7:30 - 14:00
            • Uzavření vjezdu do areálu školy: 30.5. 7:30 - 14:00

            • Vážení zákonní zástupci, milí rodiče,

              dovolujeme si vás upozornit, že zítra (v úterý 30.05.) od 7:30 - 14:00 bude areál školy uzavřený (Mobilní laboratoř Biologického centra Akademie věd ČR). Nebude tedy možné do areálu vjet, zaparkujte vaše vozidla na vyhrazená parkovací místa mimo areál školy.

              Děkujeme za pochopení.

              Vedení školy

    • Kontakty

      • Základní škola Mukařov, příspěvková organizace
      • skola@zsmukarov.cz (e-mail pro běžnou komunikaci a ISIC), podatelna@zsmukarov.cz (e-mail pro úřední podání). Přílohy elektronické pošty přijímáme ve formátech .doc/.docx, .xls/.xlsx, .pdf, .pdf/A, .jpg, .png, .odt, .ods. Poškozené či zavirované soubory nebudou přijaty k dalšímu řešení.
      • +420 731 449 243
      • Školní 88, 251 62 Mukařov
        IČ: 70986444
        RED-IZO: 600052265
        ISDS: tqtmp2q (datová schránka)
        251 62 Mukařov
        Czech Republic
      • 2701980426/2010
    • Přihlášení